چاپ مطلب چاپ مطلب

امام جمعه رشت : تعامل مردم و مسوولان برای اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها

همای گیلا:اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها مستلزم تعامل مردم و مسوولان است.
خطیب جمعه ی رشت در خطبه های امروز در مصلای امام خمینی با اشاره به نقش هدفمندی یارانه ها در تقویت اقتصاد ملی تصریح کرد : تعامل منطقی آحاد ملت با دست اندرکاران اجرایی طرح هدفمندی یارانه ها زمینه ساز نیل به اهداف پیش بینی شده است .untitled
حجت الاسلام والمسلمین شفیع زاده همچنین با اشاره به تلاش های رسانه ملی در ایام نوروز و برنامه سازی مناسب دست اندرکاران این سازمان گفت: صدا و سیما در تعطیلات امسال از دو بخش اطلاع رسانی و حفظ حرمت ایام فاطمیه عملکرد عالی داشت که شایسته قدردانی و تقدیر است .
امام جمعه ی موقت رشت همچنین عدالت محوری در روند توزیع یارانه ها را ضروری دانست و افزود : مصداق عینی این هدف اختصاص یارانه ی اغنیا به اقشار محروم و مستحق است .
حجت الاسلام والمسلمین شفیع زاده همچنین حفظ حرمت ایام فاطمیه در نوروز را نشانه ی ارادت آحاد ملت به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام دانست و گفت : این احساس تعهد و ارادت ستودنی است .
امام جمعه موقت رشت بیستم فروردین روز ملی فن آوری هسته ای را گرامی داشت و گفت : با تمام حواشی ایجاد شده در موضوع هسته ای ایران ،فن آوری هسته ای جزء خطوط قرمز نظام است و هیچ کشوری نمی تواند ملت ایران را از مسیر پیشرفت و تعالی بازدارد./فارس

About

Check Also

جوابیه مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان به خبر عدم توجه به احداث درمانگاه شهرک صنعتی رشت

جوابیه مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان به خبر عدم توجه به احداث درمانگاه شهرک صنعتی …