چاپ مطلب چاپ مطلب

امام جمعه لاهیجان: عناصر فتنه جایگاهی در دولت ندارند

همای گیلان:جت الاسلام احمد عبدالله زاده پاشاکی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه خدمت به خلق بهترین و محبوب ترین کارها نزد خداوند متعال است، اظهار کرد:  تکریم مردم توسط دولتمکردان یک وظیفه است.1.jpg3

وی با بیان اینکه در هفته دولت باید از مردم تشکر ویژه کنیم و قدردان آنها باشیم، افزود: مردم در نظام و حکومت جمهوری اسلامی،فردی را فرماندار و نماینده مجلس می کنند.

امام جمعه لاهیجان با تصریح بر اینکه یکی از علایم انسان با کرامت خدمت به خلق و مردم است، افزود: حل مشکلات مردم بدون اینکه آنها از شما درخواستی داشته باشند بهترین کارهاست.

عبدالله زاده خاطرنشان کرد: بنده ای که هرسال به مکه می روم باید بدانم که حج ثواب دارد اما رسیدگی به مشکلات همسایه ثوابش بسیار بیشتر است.

خطیب جمعه لاهیجان با بیان اینکه جمع آوری مال،منال و ثروت انبوه در نهایت به چه کار می آید و گاهی انسان حاضر است همه چیز را بدهد ولی سلامتی خود را به دست آورد گفت: جوانی در همین تئاتر خیابانی به اجرای پانتومیم پرداخت که هنرمند بسیار معروفی بود ولی از بیماری سرطان خون رنج می برد.

وی در خطبه دوم با اشاره به ترور شهید قدوسی در ۱۴ شهریور با بیان اینکه منافقان بهترین نیروهای انقلاب را از ما گرفتند افزود:پ ادگان اشرف باید به موزه ای تبدیل شود تا مردم با جنایات گروهک منافقین آشنا شوند.

خطیب جمعه لاهیجان با بیان اینکه مسعود رجوی تمامی زنان پادگان اشرف را برخود محرم می دانست افزود:این جنایات در تاریخ ثبت و ضبط شده است.

عبدالله زاده با اشاره به اینکه چندی قبل مریم رجوی از موسوی وفتنه گران اعلام حمایت کرده افزود: موسوی روزی نخست وزیر بود ولی این دلیل نمی شود که او الان هم همین گونه باشد بلکه عاقبت به خیری مهم است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در همین ایام اخیر در دیدار با دولتمردان قضیه فتنه و فتنه گران را برای وزراء تذکر دادند، افزود: بعضی ها در شهرستان لاهیجان اعتقاد دارند که فتنه ای اتفاق نیفتاده بلکه واقعه ای بوده و فقط چند شیشه شکسته شده است.

امام جمعه لاهیجان با بیان اینکه من با چشمان خودم حوادث بسیاری را دیدم افزود:در فتنه ۸۸خیلی ها کشته شدند، روحانیت را اذیت کردند و بسیاری از بسیجیان را از روی پل به پایین پرت کردند.

عبدالله زاده با بیان اینکه امروز مقام معظم رهبری وارد تشریح جزئیات فتنه شدند, افزود: تا به دولتمردان بفهماند که فتنه بوده است چون ایشان نگران دین و اسلام هستند.

وی با اشاره به جنایات اسرائیل در غزه و نسل کشی صهیونیست ها در فلسطین اشغالی افزود: رژیم صهیونیستی از وحدت مردم ایران و برگزاری همین نمازهای جمعه در سراسر می هراسد.

امام جمعه لاهیجان با اشاره به ۱۷ شهریور که جمعه سیاه نام گرفته با بیان اینکه ملت ایران بارها و بارها در تاریخ به اثبات رسانده اند که مشت در مقابل درفش اثر گذار است افزود: مرگ بر اسرائیل و آمریکای مردم ایران روزی تحقق می یابد.

About

Check Also

رئیس هلال احمر لاهیجان گفت : جستجو برای پیدا کردن پیرمرد مفقود شده در سوستان لاهیجان ادامه دارد

رئیس هلال احمر لاهیجان گفت : جستجو برای پیدا کردن پیرمرد مفقود شده در سوستان …