چاپ مطلب چاپ مطلب

اهم مصوبات شورای اسلامی شهر لاهیجان در سال ۹۳

همای گیلان: اهم مصوبات شورای اسلامی شهر لاهیجان در سال ۹۳به قرار ذیل می باشد

تصویب اقدام قانونی شهرداری و اجرای تبصره ۲ ماده ۲۹ قانون نوسازی و عمران شهری در ارتباط با ساختمان متعلق به آقای عزیزی در خیابان امام خمینی(ره)  که چندین سال بصورت نیمه کاره به حال خود رها گردیده و وجود این ساختمان چهره نامناسبی در خیابان اصلی شهر ایجاد نموده است .

–    تصویب در خصوص واریز عوارض وصولی ناشی از حذف و یا کسری پارکینگ در حساب بانکی مجزا  و هزینه کرد آن فقط بمنظور خریداملاک واقع در کاربری پارکینگ  توسط شهرداری لاهیجان و خوداری از هرگونه هزینه کرد آن در سایر موارد.

–    تصویب در ارتباط با ارئه گزارش توسط شهرداری لاهیجان از وضعیت محله کوه بیجار اعم از آسفالت ، آبهای سطحی و … ظرف ۱۵ روز آینده ، و اعلام برنامه های عمرانی و پروژه های سال جاری در این منطقه به شورا .

 –    تصویب پیشنهاد شهرداری مبنی بر خرید هدایایی بمنظور تجلیل از بانوان نمونه و شاغل در شهرداری بمناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن .

–    تصویب پیشنهاد شهرداری مبنی بر برگزاری جشن روز جهانی کار و کارگر ( یازدهم اردیبهشت ) و تجلیل از کارگران زحمتکش با حضور خانواده های محترم آنان .

   –    پیشنهاد کمیسیون عمران شهری در ارتباط با استرداد مبلغ کسری پارکینگ پس از انجام تخلف ساختمانی در جلسه مطرح و شورا مقرر داشت در صورتیکه دریافت کنندگان پروانه ساختمانی قبل از شروع عملیات ساختمانی تقاضای اصلاحیه نقشه نمایند و از این طریق کسری پارکینگ در پروانه های صادره تأمین گردد ، استرداد وجوه واریزی از سوی شهرداری بلامانع میباشد . اما چنانچه در مرحله پایان کار و یا بعد از وقوع تخلف ساختمانی که رأی کمیسیون ماده صد باعث تأمین پارکینگ میگردد ، تقاضای هرگونه استرداد وجه توجیه قانونی نخواهد داشت .

–    پیشنهاد کمیسیون عمران شهری مبنی بر اعلام گزارش از وضعیت مشکلات استخر لاهیجان در جلسه مطرح  و شورا مقرر داشت شهرداری ضمن بررسی کارشناسی و ارائه گزارش از نشت آب از دیواره استخر ، با توجه به اهمیت موضوع نسبت به احیاء و رفع مشکلات احتمالی و همچنین انجام بیمه مسئولیت و حوادث ناشی از اتفاقات غیر مترقبه که امکان آن در مجموعه استخر میباشد اقدام نماید .

–    اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان پیرو بازدید بعمل آمده از کوی مطهری (خالوباغ) تصویب و مقرر داشتند: بمنظور کاهش مشکلات مردم در این منطقه ، شهرداری محترم نسبت به تسطیح و عندالزوم شن ریزی کوچه های خاکی محل موردنظر اقدام نماید .

About

Check Also

رئیس هلال احمر لاهیجان گفت : جستجو برای پیدا کردن پیرمرد مفقود شده در سوستان لاهیجان ادامه دارد

رئیس هلال احمر لاهیجان گفت : جستجو برای پیدا کردن پیرمرد مفقود شده در سوستان …