چاپ مطلب چاپ مطلب

 ایوب دهدار به عنوان سرپرست آبفای دیلمان معرفی شد

به گزارش همای گیلان طی حکمی از سوی مهندس روشن روان سرپرست آبفای گیلان ، ایوب دهدار بعنوان سرپرست آبفای دیلمان معرفی گردید.

DSC_1186

اختصاصی همای گیلان:مراسم معارفه وی در بخشداری دیلمان با حضور یکتا بخشدار دیلمان ، فرخی شهردار دیلمان ، سرپرست امور آبفای سیاهکل و دیلمان و تنی چند از مسئولین شهر دیلمان برگزار شد . در این مراسم مهندس امیدوار ضمن تقدیر و تشکر از پیگیریها و زحمات مهندس ندیمی نماینده مردم شهرستانهای سیاهکل و لاهیجان ،روشن روان سرپرست امور آبفای گیلان ، بخشدار دیلمان و زحمات  محمد سهرابی پیر کوهی در آبفای دیلمان گفت: دهدار فردی تحصیلکرده و دارای دانش فنی بالا و بازده کاری مناسب و با توجه به سابقه گذشته ایشان در بخشهای مختلف شبکه و تاسیسات و … می تواند در حل مشکلات آب شهری مثمر ثمر باشد

مهندس امیدوار با بیان این مطلب که دهدار آشنا به قوانین مربوط به آبفا می باشد  اظهار داشت: شهر دیلمان و اسپیلی شهری با قدمت تاریخی بالا و توریستی می باشد امیدواریم با حضور مهندس دهدار در مسیر صحیح و درست و ارائه خدمات بروز و نوین به شهروندان فهیم دیلمان و اسپیلی گام بردارد و با تعامل و همکاری هرچه بیشتر نسبت به گذشته با مسئولین و مردم رضایت مندی مردم را فراهم کنیم .

سپس بخشدار و شهردار دیلمان هریک به ارائه مشکلات موجود در بخش آب در شهر دیلمان و اسپیلی پرداختند و خواستار رسیدگی و رفع مشکلات موجود شدند .

در ادامه مهندس دهدار ضمن تشکر از مهندس ندیمی نماینده محترم شهرستان و مهندس روشن روان سرپرست آبفای گیلان گفت:با توکل به خدواند متعال و با تلاش شبانه روزی خود وهمکاران و تعامل با مسئولین شهر دیلمان تمام تلاش خود را جهت جلب رضایت مردم فهیم و با دانش شهر دیلمان و اسپیلی به کار خواهم بست .

DSC_1178 DSC_1180 DSC_1182

About

Check Also

 در جلسه کارگروه پسماند شهرستان صورت گرفت: تاکید فرماندار لاهیجان بر تشویق شهروندان به انجام تفکیک زباله از مبدا

 در جلسه کارگروه پسماند شهرستان صورت گرفت: تاکید فرماندار لاهیجان بر تشویق شهروندان به انجام …

۳ comments

  1. انتخاب به جا و شایسته آقایان مهندسین حسن امیدوار و ایوب دهدار را به سمت ریاست آبفای سیاهکل و دیلمان تبریک و تهنیت گفته و از درگاه ایزد منان برای این عزیزان آرزوی توفیق و سعادتمندی را داریم .
    همانطور که از بیشینه این عزیزان مشهود است میتوانند بسیار تاثیر گذار برای ملت شریف باشند .
    من ا… التوفیق

  2. مصطفی پروانه مشاورفرهنگی فرماندار شهرستان لنگرود

    باسلام جاب آقای مهندس ایوب دهدار انتصاب شایسته جنابعالی بعنوان سرپرست اداره آب وفاضلاب شهری شهر تاریخی وباستانی دیلمان را تبریک عرض می نمایم و توفیق روزافزونتان را از خداوند متعال خواستارم. برادر شما مصطفی پروانه مشاور فرهنگی فرماندار شهرستان لنگرود

  3. بهزاد كحالي مقدم

    جناب آقای دهدار ، انتصاب شایسته جنابعالی را به عنوان سرپرست آبفای دیلمان صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند منان توفیق روز افزون جنابعالی را خواستارم.
    با تشکر
    مدیریت صندوق مهر امام رضا(ع) شهرستان لاهیجان