چاپ مطلب چاپ مطلب

باند سارقان سیم برق در سیاهکل متلاشی شد/امنیت محصول اجتماعی است

همای گیلان: فرمانده انتظامی سیاهکل گفت: باند سارقان سیم برق با کشف سه هزار کیلوگرم سیم برق سرقتی در این شهرستان متلاشی شد.
IMG11570610

سرهنگ رمضانعلی پور قاسم  گفت: با وقوع چندین فقره سرقت سیم برق در این شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان در ستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی اظهارداشت: ماموران انتظامی با تحقیقات پلیسی خود سرنخی از سارق سابقه داری به هویت (ب-ی) بدست آورده و وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل با بیان اینکه این متهم در تحقیقات پلیسی به چندین فقره سرقت با همدستی دو نفر به هویت (ص-ل) و (ح –ن) اعتراف کرد، بیان داشت: ماموران انتظامی این متهمان را نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهمان سه هزار کیلو گرم سیم برق دو دستگاه قیچی، دو عدد کنتور برق،کمربند تیر برق، میله کشف شد.

وی در پایان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند از مردم این شهرستان خواست با تعامل و همکاری بیشتر از گذشته پلیس را در اجرای هرچه بهتر وظیفه و تامین امنیت مطلوب یاری کنند./مهر

About

Check Also

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی …