چاپ مطلب چاپ مطلب

کاظم کسرایی رسما فرماندار لاهیجان شد+تصاویر

همای گیلان: دکتر محمدعلی نجفی استاندار گیلان با شرکت در شورای اداری شهرستان لاهیجان کاظم کسرایی را به عنوان فرماندار جدید این  شهرستان معرفی کرد و از خدمات و تلاش‌های ۱۵ ماهه محمد علیزاده ماکلوان در سمت فرمانداری شهرستان لاهیجان قدردانی کرد.
کاظم کسرایی متولد سال ۱۳۴۲ در روستای گیلاکجان شهرستان رودسر و دارای مدرک فوق لیسانس مدیریت دولتی و لیسانس بهداشت حرفه‌ای است
محمد علیزاده در جلسه تودیع و معارفه فرماندار جدید لاهیجان با بیان اینکه حمایت های مالی و اداری استانداری باعث شد که همه کارمندان بتوانند ادامه تحصیل دهند افزود : سابقه ۱۴ سال فرمانداری در استان اردبیل و همین استان گیلان خدمتی است که در کارنامه کاری خود دارم.

محمد علیزاده با بیان اینکه بیلان کاری من برخورد با مردم بوده که باید از مردم پرسیده شود افزود: همیشه رعایت ادب و اخلاق اسلامی را در صدر کارهای خود قرار دادم.

وی با بیان اینکه در سال ۸۰ مدیرنمونه دستگاه استانداری در استان اردبیل بودم افزود: البته این چیزی جز حمایت تمامی دستگاه ها نبود.

علیزاده در ادامه با بیان اینکه در سال گذشته از ۱۲ میلیاردی بودجه ای که پیشنهاد دادیم فقط ۲۰ درصد محقق شد افزود:البته استاندار این خبر را دادند که در شش ماهه اول سال ، اعتبارات واگذاری شده به ۵۵درصد رسیده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته با تحریم های ناجوانمردانه روبروشدیم افزود: امسال امید به مردم بازگشت و امیدواریم که تا ۱۰۰درصد بودجه تا پایان سال محقق شود.
سوابق کاظم کسرایی
نائب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت عمران سیمای گیلان (درفک)
از سال ۱۳۷۶ به‌مدت ۹ سال، اولین فرماندار شهرستان جدیدالتأسیس املش در دولت اصلاحات
رئیس هیأت مدیره شرکت راه چاران منطقه آزاد انزلی
نائب رئیس هیأت مدیره شرکت کود آلی گیلان
مدیرکلی نهاد کتابخانه‌های عمومی گیلان
معاونت فرمانداری رودسر
سرپرستی بخشداری رحیم آباد
مسئولیت شهرداری رحیم‌آباد
کسرایی که خواهرزاده آیت‌الله صادق محفوظی ـ مرجع تقلید شیعه و نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری ـ است، به‌مدت ۵۹ ماه نیز سابقه حضور در جبهه‌های جنوب و غرب جنگ تحمیلی را دارد

19771kasraei756
19760
1976819758/منبع عکس:زبان گویا

About

Check Also

رئیس هلال احمر لاهیجان گفت : جستجو برای پیدا کردن پیرمرد مفقود شده در سوستان لاهیجان ادامه دارد

رئیس هلال احمر لاهیجان گفت : جستجو برای پیدا کردن پیرمرد مفقود شده در سوستان …