چاپ مطلب چاپ مطلب

با حضور نماینده شهرستان لنگرود مجتمع ورزشی موسسه غیرانتفاعی قدیر(قدرت) لنگرود افتتاح شد

مجتمع ورزشی موسسه غیرانتفاعی قدیر(قدرت) شهرستان لنگرود با حضور لاهوتی نماینده مردم شهرستان، فرماندار، مسئولین شهرستان و با حضور دانشجویان دانشگاه به بهره برداری رسید.

T3

در این مراسم سیدصادق سیدجوادین مدیرعامل موسسه غیرانتفاعی قدیر ضمن قدردانی از حضور مسئولین در خصوص وضعیت این پروژه گفت :  فاز اول مجتمع ورزشی قدیر(قدرت ) در فضای ۱۶۳۰ متر مربع  و با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۶هزار متر مربع جهت برگزاری مسابقات دانشجویان خود دانشگاه ، دانشگاههای شهرستان و استان و برای برگزاری مسابقات فوتسال،بسکتبال و والیبال طراحی شده است.

اظهار داشت : عملیات ساخت  این مجتمع  از اردیبهشت ۹۱ توسط شرگت گیل آغاز و پس از ۲۲ ماه تلاش و همکاری همه جانبه  و تامین بودجه شخصی دانشگاه امروز به بهره برداری خواهد رسید.

سید صادق سیدجوادین بیان داشت : موسسه غیر انتفاعی قدیر این افتخار را دارد با همت والای اعضای هیئت مدیره و حمایت مسئولین در شش سال فعالیت خود ، شاهد افتتاح ساختمان اداری –آموزشی در ایام دهه فجر سال ۹۰، افتتاح کارگاه آموزشی در دهه فجر ۹۱ و امسال نیز در این ایام شاهد افتتاح این مجتمع ورزشی باشد.

در مراسم افتتاح این مجتمع ورزشی رئیس هیئت مدیره موسسه غیرانتفاعی نیزقدیر گفت : ما قبل از انقلاب برای انجام کوچکترین اقدامات وابسته به خارج از کشور بودیم که امروز به لطف هدایت رهبر کبیر انقلاب توانستیم در تمام زمینه ها پیشرفت داشته باشیم.

سیدرضا سیدجوادین رئیس هیئت مدیره موسسه غیرانتفاعی قدیر ضمن بیان این جمله که کشور ما جزء ۱۳ کشور برتر تولید کننده علم است گفت : این انقلاب و همچنین عظمت روح بلند امام راحل ، این خودباوری را به جوانان نسل ما تزریق کرد تا ما امروز شاهد موفقیت در تمام زمینه ها باشیم.

وی در ادامه سخنانش  اظهار داشت : از سال ۸۵ که به پیشنهاد نماینده وقت آقای حیدری تصمیم به احداث این مجتمع گرفته شد تا به امروز با حمایت هایی که لاهوتی نماینده شهرستان در تمام زمینه ها داشته اند، تمام همت خود را نموده ایم تا وضعیت این مجتمع را به وضعیت مناسب برسانیم. مطمئنا این مجتمع نیازمند گسترش بیش از این است که مشکلات مالی  ما را از گسترش بیشتر باز میدارد.

سیدرضا سیدجوادین در پایان سخنانش گفت : کار برای انجام در کشور بسیار زیاد است و باید راه مناسب برای انجام آن جستجو شود تا با ارائه آن مشکلات حل گردد.

نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی ازجمله سخنرانان این افتتاحیه نیز گفت : نگاه مثبتی که اغلب کشورهای دنیا به کشور ایران دارند باعث می شود تا ما ایرانیان به ایرانی بودن خود ببالیم.

لاهوتی نماینده شهرستان لنگرود اظهار داشت : مشارکت مردم در تمام صحنه ها یکی از آثار مهم انقلاب اسلامی است. مردمی که قبل از پیروزی انقلاب حق هیچگونه اظهار نظری در مسائل کشور نداشتند امروز به برکت این نظام و انقلاب در تمام  مسائل مهم کشور نقشی بی بدیل دارند.

وی تصریح کرد : کشور ایران تنها کشوری است که بعد از سالها همچنان، شعار نه شرقی و نه غربی را سرلوحه خود قرار داده است و بدون تکیه بر هیچ کشوری و با اقتدار پیش می رود.

نماینده مردم شهرستان لنگرود به بودجه سال ۹۳ اشاره کرد و گفت : خوشبختانه برای اولین سال است که با پشتکار دولت دکتر روحانی بودجه سال ۹۳ به موقع به مجلس ارائه شده است. مرحله اول این بودجه انجام و برای تایید به شورای نگهبان ارجاع داده است.

T3

T3

T3

About

Check Also

رئیس هلال احمر لاهیجان گفت : جستجو برای پیدا کردن پیرمرد مفقود شده در سوستان لاهیجان ادامه دارد

رئیس هلال احمر لاهیجان گفت : جستجو برای پیدا کردن پیرمرد مفقود شده در سوستان …