چاپ مطلب چاپ مطلب

«بخشدار چابکسر خطاب به دهیاران: ۱۵ اسفند ماه ۹۷ آخرین مهلت اعلام خانه مسافرهای روستایی»

همای گیلان، انوشیروان مباشرامینی بخشدار چابکسر با اعلام این خبر افزود:بخش چابکسر با توجه به بهره مندی از مواهب طبیعی و گردشگری همه ساله مسافران زیادی را در منطقه پذیرا می باشد و خانه مسافرها به عنوان یکی از اقامتگاه ها در چند سال اخیر مورد استقبال مسافران قرار گرفته است.
مباشرامینی یکی از اهداف مهم ساماندهی خانه مسافرها را حفظ امنیت بر شمرد و گفت: با توجه به گردشگر پذیر بودن منطقه چابکسر حفظ نظم و امنیت بخش یکی از اولویت های مهم ما است و لازمه این امر داشتن اطلاعات جامع از مراکزی است که اقدام به اجاره ی خانه های خود می کنند.
مباشرامینی خطاب به دهیاران گفت: دهیاران به عنوان بازوان اجرایی بخشداری در روستاها موظف هستند همکاری لازم را در خصوص این طرح انجام دهند و فهرست افرادی که در روستا ، خانه های خود را به مسافران اجاره می دهند را تا پانزدهم اسفند ماه به بخشداری اعلام نمایند تا اقدامات بعدی از طریق اداره گردشگری و نیروی انتظامی صورت پذیرد.
وی در پایان با اشاره به هماهنگی های صورت گرفته در طرح ساماندهی خانه مسافرها گفت: خانه مسافرهایی که از سوی دهیاران جهت ساماندهی معرفی نشوند در صورت مشاهده فعالیت برابر قانون با آنها برخورد خواهد شد و دهیار روستا نیز مورد بازخواست قرار خواهد گرفت .

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی …