چاپ مطلب چاپ مطلب

بخشدارکلاچای باید جایگاه رسانه هاتقویت شود

صبح روز پنجشنبه بخشدار جدید کلاچای میزبان اصحاب رسانه این بخش بود.
اختصاصی همای گیلان: ،هادی کوچکی ماچیانی در نشست با اصحاب رسانه که صبح روز پنجشنبه در بخشدار کلاچای برگزار شده بود ، گفت: دغدغه اصحاب رسانه در حوزه تخصیصیشان صرفا اطلاع رسانیست اما بنده اعتقاد دارم بخش اعظم دغدغه آنان باید حل مشکلات مردم باشد.Jpeg
بخشدار کلاچای افزود: رشد ، توسعه و اعتلای منطقه از وظایف اصلی خبرنگاران است .
وی خاطرنشان کرد: سیاست ما بر اینست که بتوانیم فضای خوبی را برای اصحاب رسانه ایجاد نمائیم و در یک ارتباط دوسویه و در نهایت احترام و تعامل دنبال نتیجه گیری مثبت باشیم .
کوچکی تصریح کرد: رشد و تعالی منطقه از اهداف اولیه ماست و با احترام به همه دستگاهها کمک میکنیم تا کارهاو مشکلات بخش با سلسله مراتب اداری حل و فصل شود.
وی به خبرنگاران گفت: ایجاد حساسیت یک موضوع یا خبر برای خبرنگاران ازلحاظ استراتژیک میتواند تاثیر گذار باشد اما به همان اندازه می تواند بر عملکرد مسئولین در ادارات تاثیرمنفی بگذارد.
کوچکی اشاره کرد به دنبال آن هستیم که تعامل با خبرنگاران ایجاد شود و اخباری نشر یابد که اذهان را مشوش نسازد و خدای ناکرده شائبه و حساسیت خاصی در ذهن مخاطب ایجاد ننماید
بخشدار کلاچای ابراز امیدوار نمود که جایگاه رسانه در کلاچای بخوبی تقویت و تبیین خواهد شدو مسئولین باید در این راستا آمادگی لازم را داشته باشند.
وی در ادامه گفت سعیمان بر این در محافل و مراسمات مختلف از وجود رسانه ها بخوبی استفاده شود و در انعکاس اخبار طوری وارد شویم تا فضای در خور شان مردم منطقه ایجاد شود .
کوچکی ماچیانی در پایان گفت ما بدنبال این نیستیم تا عکس هایمان زیبا و شکیل چاپ شود بلکه بیشتر بدنبال حل مشکلات و رضایتمندی مردم منطقه هستیم
در پایان بخشدار کلاچای با برخی ازمشکلات خبرنگاران آشنا شد و قول مساعدی در جهت ارتقا سطح و جایگاه خبرنگاران در بخش کلاچای داد . .

About سردبیر ارشد

Check Also

رئیس هلال احمر لاهیجان گفت : جستجو برای پیدا کردن پیرمرد مفقود شده در سوستان لاهیجان ادامه دارد

رئیس هلال احمر لاهیجان گفت : جستجو برای پیدا کردن پیرمرد مفقود شده در سوستان …