چاپ مطلب چاپ مطلب

برف که می بارد قدمت سی ساله و فرسودگی سیم های برق به یادمان می اید/به قلم مدیر مسئول همای گیلان

اختصاصی همای گیلان: شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان یکی از شرکتهای بزرگ خدمات رسان در استان به شمارمی اید که دارای یک میلیون و سیصد و چهل و سه هزار مشترک، ۲۸ هزار شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف و ۱۸۴۵۵ دستگاه پست برق بوده و تعداد روستا های برقدار استان ۲۵۴۸ روستا می باشد.
طی سالیان اخیر مقامات، مسئولین و نمایندگان مجلس همواره به دنبال توسعه شبکه توزیع برق بوده اند و کمتر به استاندارد سازی شبکه برق توجه نموده اند و نتیجه آن همین است که مشاهده می کنید که برف بیست، سی تا چهل سانتی موجب قطعی برق سه هزار مشترک لاهیجان، سیاهکل و آستانه اشرفیه می شود.
در حالی که انتظار می رفت که برف سالهای گذشته-که به مراتب سنگین تر بود-تجربه ای شود تا مقامات هر چه سریعتر نسبت به ترمیم شبکه های فرسوده اقدام نماید علی رغم انچه را که بعد از بحران برف سال گذشته نوید داده بودند امسال هم شاهد قطعی برق در برخی مناطق هستیم این درحالیست که مسئولین چندی پیش از افزایش بهای برق حرف به میان می اوردند که با مخالفت مجلس روبرو شد.
بدون اینکه هر چه سریعتر نسبت به استانداردسازی شبکه های فرسوده تدبیری اندیشه کنند.حرف من اینست که در صورت بارش برف ۸۰سانتی سال گذشته آن وقت برق چند مشترک قطع می شد؟

علی علی پور مدیر مسئول و صاحب امتیاز سایت همای خبر و هفته نامه همای گیلان

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

رشد گرانی‌ها و قیمت‌های کمرشکن امان مردم را بریده؛ دولت رئیسی فقط یک تماشاچی منفعل است

رشد گرانی‌ها و قیمت‌های کمرشکن امان مردم را بریده؛ دولت رئیسی فقط یک تماشاچی منفعل …