چاپ مطلب چاپ مطلب

برگزاری مراسم بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) صبح دوشنبه در مسجد جامع لاهیجان با حضور مسئولین+تصاویر

اختصاصی همای گیلان: مراسم بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) صبح دوشنبه ۱۴خردادبا حضور مسئولان شهرستان لاهیجان، امام جمعه، فرماندار، مسئولین سپاه ناحیه لاهیجان و نیروی انتظامی اقشار مختلف مردم در مسجد جامع این شهر برگزار شد. که حجت الاسلام والمسلمین علیزاده مدیرکل اوقاف گیلان به ایراد سخنرانی پرداختند
وی با بیان اینکه قبل هرچیز این ایام را که ایام غم اندوه،-هم رحلت امام عزیز بزرگوار است و هم شهدای ۱۵ خرداد و هم در آستانه شهادت حضرت امام علی ع قرارداریم – را به پیشگاه حضرت ولی عصر و نابب برحقش مقام معظم رهبری تسلیت عرض می نمایم
وی با بیان اینکه، شما می دانید در قرن معاصر انقلاب های زیادی به وجود آمده است. انقلاب های نظیر انقلاب فرانسه، انقلاب هندوستان و غیره.
هر کدام از این انقلاب ها سمت سوی خواصی داشتند. که جمع بندی آنها این است که بیشتر نگاه شان مادی و دنیایی بوده است.
اما یکی از انقلاب ها ی که که در قرن معاصر به عنوان مردمی ترین ،فرهنگی ترین و جامع ترین انقلابی می توان نام برده انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی ره است که امروز همه ما در سوگ ماتم عزا بنیانگذار این انقلاب هستیم.
مدیرکل اوقاف استان گیلان در ادامه اظهارداشت: قطعاً انقلاب اسلامی به عنوان یک هدیه و نعمت الهی محسوب می شود و همه ما باید قدر این هدیه و نعمت الهی را که مرهون زحمات و تلاشهای بزرگان شهدای عزیزان بوده است را باید بدانیم.
حجت الاسلام علیزاده با اشاره به دست آوردهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: دست آوردهای انقلاب اسلامی قابل مقایسه با سایر دست آوردهای نیست دست آورد های این انقلاب دینی و قرآنی به واسطه‌ی حرکت ایمانی امام بزرگوار حاصل شد. البته هزینه‌ها زیادی هم در برداشته است. هزینه‌هایی که بر قلب سنگینی می کند شهدای قبل و بعد انقلاب است و یکی از بزرگترین دست آوردهای حضرت امام بزرگوار ولایت فقیه می باشد.
وی در ادامه تاکید کرد: امروز سردمداران آمریکا و ایادی آن اسرائیل سعی دارند که انقلاب اسلامی را به چالش بکشند. ولی دشمن بداند ملت ایران کارنامه درخشانی دارد ما بحران های زیادی را پشت سرگذاشتیم. از جنگ هشت سال دفاع مقدس، تافتنه هشتاد هشت ثابت کردیم که پای شهدا،امام و ولایت فقیه محکمتر از هر زمان هستیم در پایان این مراسم معنوی برادر ابوذر روحی مداح اهل‌بیت عصمت طهارت بانوای دل‌نشین خود به نوحه‌سرایی پرداخت و حاضرین هم به عشق حضرت امام خمینی (ره) به سینه‌زنی پرداختند.
خبرنگار:ولی شریعت ناصری

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان عنوان کرد: توسعه مراکز خدمات کشاورزی گیلان در بخش های دام، طیور و شیلات

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان عنوان کرد: توسعه مراکز خدمات کشاورزی گیلان در بخش های دام، …