چاپ مطلب چاپ مطلب

بیش از چهار هزار و ۴۰۰ نفر مسافر از طریق خطوط هوایی وارد گیلان شدند

همای گیلان:مدیرکل فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت از ورود چهار هزار و ۴۳۵ نفر مسافر به استان از طریق خطوط هوایی از ۲۵ اسفند تا دوم فروردین ماه جاری خبر داد.

81097098-5584551

ˈفتاح رضوانیˈ بیشترین آمار مسافران ورود یافته به گیلان را ۸۰۰ نفر در ۲۷ اسفندماه عنوان و اضافه کرد: از تعداد مسافران ورود یافته به گیلان طی یک هفته گذشته، سه هزار و ۶۰۳ نفر مربوط به پروازهای داخلی و ۸۳۲ نفر مربوط به پروازهای خارجی بوده اند.

وی اظهار کرد: همچنین طی مدت یاد شده، ۸۲ سورتی پرواز ورودی و خروجی در فرودگاه رشت انجام شده که ۴۱ سورتی پرواز ورودی و ۴۱ سورتی پرواز نیز خروجی بوده است.

رضوانی افزود: از این تعداد سورتی پرواز انجام شده در فرودگاه گیلان ، ۳۷ سورتی پرواز داخلی به صورت رفت و برگشت و چهار پرواز خارجی (رفت و برگشت) انجام شده است.

وی با بیان این که طی یک هفته گذشته چهار هزار و ۲۷۰ نفر مسافر نیز از رشت خارج شدند، تصریح کرد: از این تعداد افراد ، سه هزار و ۱۴۸ نفر مربوط به پروازهای داخلی بوده اند.

مدیرکل فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت در ادامه با اشاره به پروازهای فوق العاده در این فرودگاه یادآور شد: برای متقاضیان پروازهای هوایی ، پروازهای فوق العاده داخلی به شهرهای تهران، مشهد، شیراز، کیش، بندرعباس، عسلویه، اهواز و اصفهان و پروازهای خارجی به جده، مدینه و اسپارتای ترکیه راه اندازی شده است.

وی گفت: با احتساب پروازهای فوق العاده ، ۸۶ سورتی پرواز در هفته در ایام نوروز انجام می شود./ایرنا

About

Check Also

مدیر کل شیلات گیلان خبر داد رهاسازی بیش از دومیلیون قطعه بچه ماهی سفید در چوبر

مدیر کل شیلات گیلان خبر داد رهاسازی بیش از دومیلیون قطعه بچه ماهی سفید در …