چاپ مطلب چاپ مطلب

تجمع کارمندان انتقالی کلانشهرها در مقابل استانداری گیلان

به گزارش همای گیلان جمع زیادی از کارمندان انتقالی از کلانشهرها به گیلان به دلیل اجرایی نشدن مصوبه سال ۸۶ دولت در مقابل استانداری این استان تجمع کردند.

خبرگزاری فارس: تجمع کارمندان انتقالی کلانشهرها در مقابل استانداری گیلان

جمع زیادی از کارمندان منتقل شده از کلانشهرهای بزرگ مانند تهران به گیلان  در مقابل استانداری این استان تجمع کردند.

نماینده این افراد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت درباره دلیل تجمع کارمندان اظهار کرد: ۶ سال است که حدود ۷ میلیارد تومان از ما گرفته شده به این بهانه که در بندرکیاشهر به ما زمین دهند اما سند زمین را دادند و زمین را تحویل ندادند و شهرداری این شهر از هر نفر ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان گرفته که مشخص نیست این پول صرف چه شده است.

وی با بیان اینکه در تمام این سال‌ها به اداره‌های مختلف گیلان مراجعه کردیم گفت: در این اداره‌ها جز بی‌احترامی چیز دیگری ندیدیم.

این فرهنگی انتقالی با اشاره به اینکه در اداره‌های گیلان حتی یک نفر پاسخگوی ما نیست، تصریح کرد: ما بیش از ۹۰۰ نفر قشرهای فرهنگی از تمام اداره‌های کلانشهرهای تهران و کشور از سال ۸۶ و ۸۷ طبق مصوبه دولت به گیلان آمدیم اما هنوز تسهیلات ما داده نشده است.

وی افزود: این مصوبه دولت در تمام استان‌های کشورها به خوبی اجرا شده است، تنها استانی که هنوز ما را به حساب نیاورده‌، گیلان است که بیشترین پول را از ما گرفتند و نهایت بی‌احترامی را در حق ما روا داشتند.

این فرهنگی انتقالی از تهران ادامه داد: مسئولان گیلان اسناد اراضی بندر کیاشهر را به کارمندان منتقل شده از تهران تحویل نمی‌دهند و تنها سند اراضی را دادند اما از زمین خبری نیست.

وی خاطرنشان کرد: امروز در مقابل استانداری گیلان تجمع کردیم تا به تراژدی تلخ این استان که کارمندان انتقالی را تحقیر کردند و پاسخ نمی‌دهند، پایان دهیم.

این فرد انتقالی اظهار کرد: تاکنون گیلان چهار استاندار را تغییر داده اما هنوز مشکل ما به قوت خود باقی است و اداره کل مسکن و شهرسازی این استان بدترین نوع رفتار را با ما داشته است.

به گزارش فارس، تعداد تجمع‌کنندگان هر لحظه در حال افزایش است./فارس

 

About

Check Also

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی …