چاپ مطلب چاپ مطلب

جشنواره ملی مطبوعات رضوی با بخشهایی جدید در گیلان برگزار می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خبر داد: چهارمین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در مطبوعات کشور با اضافه شدن بخش های جدید نسبت به جشنواره سوم در این استان برگزار می شود.untitled

همای گیلان: علی اسماعیل پور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: استان ولایتمدار گیلان افتخار میزبانی چهارمین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در مطبوعات کشور، از مجموعه برنامه های دوازدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) را دارد.

وی ادامه داد: اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی هنری و مذهبی ویژه امام رضا (ع) در حوزه رسانه و تقدیر از تولید کنندگان و پدید آورندگان آثار برتر رسانه ای مرتبط با فرهنگ رضوی از اهداف برگزاری این جشنواره است.

دبیر جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در مطبوعات کشور افزود: این جشنواره با اضافه شدن بخش های جدیدی نسبت به جشنواره پیشین برگزار می شود.

اسماعیل پور با بیان اینکه بخش های تیتر و خبر به جشنواره امسال اضافه شده است، تصریح کرد: آثار منتشره در مطبوعات در هفت بخش «تیتر»، «خبر»، «گزارش»، «مصاحبه»،«مقاله»، «سرمقاله و یادداشت» و «شعر» در دوره زمانی اول شهریور ماه ۹۲ تا دهم مرداد ۹۳ می توانند در جشنواره شرکت داده شوند.

وی افزود: اصحاب و فعالین رسانه ای می توانند آثار خود را حداکثر تا تاریخ ۱۵مرداد ماه ۹۳ با یکی از دو روش «ارسال اصل آثار به دبیرخانه جشنواره» و یا «ثبت نام الکترونیک از طریق سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان» در جشنواره شرکت دهند.

این مسئول با بیان اینکه معرفی هیأت داوران با انتخاب و نظارت معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می شود، افزود: مراسم اختتامیه جشنواره مذکور در تاریخ ۶ شهریور ماه ۹۳ همزمان با دهه کرامت در رشت برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در پایان بیان کرد: علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت این اداره کل به آدرس hiip://gilan.farhang.gov.ir/fa/home مراجعه نمایند./روابط عمومی

About

Check Also

 در جلسه کارگروه پسماند شهرستان صورت گرفت: تاکید فرماندار لاهیجان بر تشویق شهروندان به انجام تفکیک زباله از مبدا

 در جلسه کارگروه پسماند شهرستان صورت گرفت: تاکید فرماندار لاهیجان بر تشویق شهروندان به انجام …