چاپ مطلب چاپ مطلب

خدمات بخش مرکزی سیاهکل درهفته دولت اززبان سرپرست بخشداری

اختصاصی همای گیلان:همزمان با هفته بزرگداشت دولت ،پروژه های متعددی در بخش مرکزی سیاهکل به بهره برداری رسید.

DSCN2189
هادی جعفرزاده فهیم سرپرست بخشداری مرکزی سیاهکل درگفتگو با خبرنگارهمای گیلان درخصوص پروژه هایی که درهفته دولت در سیاهکل به بهره برداری رسید گفت: با توجه به اینکه یکی از اهداف و برنامه های مهم دولت ،ایجاد زیر ساخت ها در بخش های مختلف است ،در همین راستا پروژه های متعدد توزیع برق ، راه روستایی ، بنیاد مسکن ویک طرح خصوصی در بخش مرکزی سیاهکل به بهره برداری رسید.
جعفرزاده فهیم اجرای طرح هادی در ۳ روستای بیدرون ، دهبنه و لشکریان با اعتبار بالغ بر ۱۴۰ میلیون تومان را از جمله پروژه های بنیاد مسکن این شهرستان عنوان کرد و افزود:از ۱۴ پروژه برق رسانی می توان به نصب ۶ دستگاه ترانس ، احداث خط فشار ضعیف ، اصلاح شبکه های فرسوده ، نصب تعداد ۱۵ پایه تلسکوپی جهت تامین روشنایی با اعتبار ۵۱۷ میلیون تومان اشاره کرد.
وی احداث پل های ماشین رو با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان در روستا های خرارود ، نرگس لات ، ملکرود ، گرد کوه ، فشتال ، کولا گوابر ، بزگاه ، رودبار سرا و نیز پل خیر ساز که موجب ارتباط ۳ روستای کلامسر ، فشتال و اسپراهان می شود را ازجمله خدمات این بخشداری از محل اعتبار دهیاری ها عنوان کرد که در هفته دولت به بهره برداری رسید.
سرپرست بخشداری مرکزی در ادامه به اقدامات موثر بخشداری سیاهکل در راستای شن ریزی۱۰ روستا با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان در بخش مرکزی و زیر سازی و آسفالت راه های روستاهای چفلکی ، للم ، نیج ، سوتگوابر وکوجیل به طول ۹ کیلومتر با اعتبار ۱ میلیارد و پانصدمیلیون تومان پرداخت و اضافه کرد: بهره برداری از شرکت آب معدنی کولاگوابر که بخش خصوصی در زمینه صنعت ، معدن وتجارت از زمزه این پروژه ها شمرده می شود.
وی سپس از برگزاری انتخابات هیات رئیسه شوراهای بخش مرکزی در سومین سال از فعالیت شورای چهارم خبر دادو گفت : این انتخابات در ۶۵ روستای دارای شورا در بخش مرکزی سیاهکل برگزار گردید.
هادی جعفر زاده خاطر نشان کرد: امسال هم از محل تملک دارائیهای سرمایه ای و ۲درصد نفت و گاز و نیز تبصره ۲۲، پروژه های متعددی در صورت تخصیص توسط دستگاه های اجرایی در حوزه بخش مرکزی به مرحله اجرا درخواهد آمد.
شهرستان سیاهکل با ۱۱۱ روستا ، ۴۵ دهیاری و سه دهستان در شرق استان گیلان قرار دارد

About سردبیر ارشد

Check Also

 در جلسه کارگروه پسماند شهرستان صورت گرفت: تاکید فرماندار لاهیجان بر تشویق شهروندان به انجام تفکیک زباله از مبدا

 در جلسه کارگروه پسماند شهرستان صورت گرفت: تاکید فرماندار لاهیجان بر تشویق شهروندان به انجام …