چاپ مطلب چاپ مطلب

خصوصی:مدیران استانی اطلاعات درست نمی دهند/ رجبی: تکذیب می کنم!!

در حالی که مردم صومعه سرا روزهای سختی را در بحران برف اخیر پشت سر گذاشتند، به نظر می رسد همزمان با آب شدن برف ها شکاف بین نماینده صومعه سرا و فرماندار این شهر نمایان می شود.

axe8838

نماینده صومعه سرا چندی قبل بسیاری از مدیران استانی را متهم به ارائه اطلاعات نادرست به مدیران بالادستی برای تبرئه خود کرد.

وی با عنوان اینکه برخی از مدیران استان در هنگام بحران در خانه های خود خواب بودند، حتی استاندار گیلان را هم بی نصیب نگذاشت و انتصابات وی را در استان نادرست دانست و گفت:” متاسفانه مدیرانی ضعیفی از سوی ایشان در شهرستان ها گمارده شده است”

در همین راستا به نظر می رسد فرماندار صومعه سرا به خوبی دریافته است که نوک پیکان انتقادات خصوصی رو به او بوده است و با تاکید بر اینکه با وجود بسیاری گمانه‌زنی‌ها مدیران صومعه‌سرا هیچ کوتاهی در مدیریت بحران برف این شهرستان نکردند، یادآور شد: “تمام شایعات درباره ناکارآمدی و مدیریت در برابر بحران برف مدیران دستگاه‌های اجرایی و ستاد بحران صومعه‌سرا را تکذیب می‌کنم”

این اظهارات خصوصی در حالی مطرح شد که بسیاری از بستگان وی از مدیران شهرستان صومعه سرا و استان می باشند. از جمله برادرش به عنوان رئیس حلال احمر استان که سازمان متبوعش نقش مهمی را در کنترل بحران برف اخیر ایفا می کرد.

در هر حال به نظر می رسد رجبی، فرماندار صومعه سرا ادامه دهنده راه فرماندار سابق صومعه سرا که ارتباط بسیار نزدیکی با خصوصی داشته است، نباشد. هر چند شنیده هایی هم حکایت از قصد خصوصی برای تعرفه برادراش به عنوان فرماندار صومعه سرا داشت که البته در این راه موفق نبود./خزر آنلاین

About

Check Also

رئیس هلال احمر لاهیجان گفت : جستجو برای پیدا کردن پیرمرد مفقود شده در سوستان لاهیجان ادامه دارد

رئیس هلال احمر لاهیجان گفت : جستجو برای پیدا کردن پیرمرد مفقود شده در سوستان …