چاپ مطلب چاپ مطلب

خواهرزاده دکتر نوبخت در دانشگاه علوم پزشکی چه می کند؟

تاکنون عرف بر آن بوده که روسای دانشگاه علوم پزشکی از اساتید یا پزشکانی که آگاه به امور بهداشت و درمان هستند به عنوان مشاور بهره برند.

گیلان آنلاین: با گذشت حدود ۸ سال از ریاست دکتر حسن بهبودی بر دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان، حدود دو هفته قبل حکم ریاست جدید دانشگاه علوم پزشکی از سوی وزیر بهداشت برای دکتر انوش برزیگر صادر شد. در حالی که صبح امروز جلسه رسمی تودیع و معارفه برگزار خواهد شد، از ۸ دی ماه دکتر برزیگر عملاً با حضور در دفتر ریاست دانشگاه و نشان دادن حکم انتصاب، کار خود را آغاز نمود.

اما نکته جالب اینکه یکی از خواهرزاده های دکتر نوبخت همزمان با حضور برزیگر، در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی حضور پیدا کرده و ظاهراً هماهنگی برخی امور را برعهده دارد و این در شرایطی است که وی تاکنون سابقه حضور در بهداشت و درمان را نداشته و علت حضور وی برای اعضای هیئت علمی، پزشکان، مدیران و پرسنل روشن نیست.

لازم به ذکر است تاکنون عرف بر آن بوده که روسای دانشگاه علوم پزشکی از اساتید یا پزشکانی که آگاه به امور بهداشت و درمان هستند به عنوان مشاور بهره برند.

پیش از این نیز دیگر خواهرزاده دکتر نوبخت در سطح مدیریتی منطقه آزاد به کارگیری شد

About

Check Also

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی …