چاپ مطلب چاپ مطلب

درمهمانی دیشب شهردار رشت جای کدام اعضای شورا خالی بود

همای گیلان:خلیلی دیشب فرصت را مغتنم شمارد و اعضای شورا را به مهمانی شامی دعوت کرد که مطمئن بود این بار بر خلاف دفعه قبل، دعوتش از سوی اعضای شورا رد نخواهد شد. خلیلی البته این اطمینان را مدیون روز شورا بود.

مهمانی شام شهردار رشت

روزی که برای او در این ایام پرتلاطم روابطش با اعضای شورا، حکم کیمیا داشت تا مس روابطش با شورا را تبدیل به طلا کند.

هر چند این بار اعضای شورا به همراه کارمندان این نهاد به مهمانی شام شهردار رفتند اما این میهمانی غایبان بزرگی هم داشت. ۴ عضو تاثیرگذار شورای شهر رشت در این میهمانی شرکت نکردند تا خلیلی چندان هم به استواری پایه های تصدی اش بر شهرداری رشت خوشبین نباشد.

مهمانی شام شهردار رشت

محمود باقری، محمد حسین کارگرنیا، محمد علی رفیعی نوده و مظفر نیکومنش نودهی چهار عضوی بودند که در مهمانی دیشب غایبان بزرگ لقب گرفتند.افرادی که خلیلی به خوبی می داند ادامه روند فعلی نارضایتی آنان از عملکرد شهرداری به زودی او را به دامان استیضاح خواهد سپرد.

جالب آنکه حتی چینش افراد بر سر میز شام هم به نوعی به میزان رضایت مندی شان از خلیلی مربوط بود!!

مهمانی شام شهردار رشت

در هر حال مهمانی دیشب که در تمام مدت زمان برگزاری اش در زیر سایه سنگین عدم حضور برخی از اعضای شورا در جریان بود، با تقدیم لوح هایی از سوی شهردار به اعضای شورا خاتمه یافت تا بار دیگر به همگان ثابت شود قضیه اختلافات در شهرداری رشت عمیق تر از آن است که با یک شام حل و فصل شود./خزر آلاین

About

Check Also

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی …