چاپ مطلب چاپ مطلب

در تعطیلات روزهای اخیر گیلان صورت گرفت؛ حضور امدادگران هلال احمر استان گیلان در ۳۴ مورد حادثه


امدادگران جمعیت هلال احمر گیلان در ۳۴ حادثه به وقوع پیوسته سراسر استان حضور یافته و ضمن امداد رسانی به ۴۱۰ حادثه دیده ۳۸ مصدوم را از مرگ حتمی نجات دادند

همای گیلان، به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان؛ مهدی ولی پور مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان بیان کرد: با آغاز تعطیلات، جمعیت هلال احمر استان گیلان علاوه بر پایگاه های امداد و نجات ثابت و موقت فصلی، ۶ پایگاه سیار را نیز جهت بالا بردن آرامش خاطر همشهریان و مسافران فعال نمود تا در صورت وقوع حادثه هر چه زودتر در صحنه حضور یابند.

ولی پور با اشاره به اینکه پایگاه های امداد و نجات ثابت به صورت شبانه روزی آماده ارایه خدمات به حادثه دید گان می باشد، افزود: از روز ۱۳ لغایت ۱۸ خرداد در مجموع داشتیم که طی آن ۲۱۸ نجاتگر و پرسنل در این حوادث حضور یافته و خدمات لازم را به حادثه دیده گان ارائه نمودند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان اذعان داشت: در طول تعطیلات ۳۰ دستگاه امبولانس به کار گرفته شد که ۲۴ نفر از مصدومین توسط آمبولانس های هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی …