چاپ مطلب چاپ مطلب

در جلسه تعیین و تکلیف اراضی ملی و مستثنیات منطقه چاف و چمخاله مطرح شد / فرماندار لنگرود : حفاظت و مراقبت از اراضی ملی و منابع طبیعی جزء وظایف اصلی حاکمیت است / لاهوتی : تمام تلاش خود را برای احقاق حقوق شهروندان خواهیم کرد

همای گیلان:در ابتدای این جلسه جواد پور فرماندار لنگرود با اشاره به جلسات قبلی که با حضور دکتر پژمان معاون وزیر راه و شهرسازی در این خصوص برگزار شده بود گفت : حفاظت و مراقبت از اراضی ملی و منابع طبیعی جزء وظایف اصلی حاکمیت است اما این موضوع باعث نمی شود بخواهیم حقوق شهروندان را زیر پا بگذاریم.

عالی ترین مقام دولت در شهرستان لنگرود همچنین اضافه کرد باید افرادی که از سالهای خیلی دور زمینهای این منطقه را تصرف کرده اند شناسایی شوند و ترتیبی اتخاذ گردد که مالکیت این زمینها با قیمت زمان تصرف به متصرفین منتقل شود.

پس از آن مهرداد لاهوتی خاطر نشان کرد این بدان معنا نیست که زمینهای که تاکنون تصرف نشده اند تعیین و تکلیف شود بلکه دولت باید جدیت بیشتری نسبت به محافظت از منابع اصلی انجام دهد.

نماینده لنگرود در مجلس عنوان کرد با توجه به اینکه متصرفین در کمیسیون ماده ۳۴ پرونده دارند ، خواهان این هستیم تا مالکیت این اراضی با قیمت کارشناسی زمان تصرف تعیین و تکلیف شود و به شدت پیگیر احقاق حقوق شهروندان خواهیم بود.

unnamed 1 3

About سردبیر ارشد

Check Also

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی …