چاپ مطلب چاپ مطلب

در ده روز اول اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز صورت گرفت: انجام بیش از ۲۱ هزار مورد بازرسی از بنگاههای اقتصادی مرتبط در استان گیلان

 

139211251635336612127154

همای گیلان:در چهارچوب طرح نظارتی ویژه نوروز ۹۳ و در ده روز اول اجرای طرح مذکور ۲۱ هزار و ششصد مورد بازرسی از بنگاههای اقتصادی استان گیلان صورت گرفته است.

رئیس اداره بازرسی و کشف کالای قاچاق سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اعلام این خبر افزود : در نتیجه این بازرسیها تعداد ۷۰۸ مورد تخلف شناسایی گردید.

علیرضا حسینیان گفت : بیشترین تخلفات کشف شده در این بازرسیها از نظر تعداد پرونده ها متعلق به واحدهای عرضه کننده غلات، حبوبات، مواد پروتئینی و میوه بوده است.

وی تصریح کرد : گرانفروشی، عدم صدور فاکتور، عدم درج قیمت و نداشتن پروانه بیشترین میزان تخلفات را به خود اختصاص داده است.

وی افزود : برای متخلفان مذکور پرونده هایی به ارزش مجموعاً حدود ۱۶ میلیارد ریال تشکیل و پرونده های مذکور برای صدور حکم به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

حسینیان همچنین گفت : با توجه به گزارشهای واصله به سامانه ۱۲۴ ستاد خبری این سازمان از میان ۳۵۹ مورد گزارش ۲۱۳ مورد منجر به تشکیل پرونده تخلف گردیده است.

وی تصریح کرد : این سازمان با همراهی ادارات ذیربط نظیر تعزیرات حکومتی مرکز بهداشت، استاندارد و اتاق اصناف تعداد ۸۲ مورد گشت ویژه مشترک بازرسی نیز برگزار نموده است.

About

Check Also

مدیر کل شیلات گیلان خبر داد رهاسازی بیش از دومیلیون قطعه بچه ماهی سفید در چوبر

مدیر کل شیلات گیلان خبر داد رهاسازی بیش از دومیلیون قطعه بچه ماهی سفید در …