چاپ مطلب چاپ مطلب

در سیاهکل مردی سر همسر خود را برید

همای گیلان: مردی که زن جوانش را با داس تکه تکه کرده بود، در شهرستان سیاهکل دستگیر شد.
رئیس پلیس آگاهی گیلان به بیان جزئیات قتلی که بامداد امروز در شهرستان سیاهکل رخ داد،پرداخت.

axe11910

سرهنگ فرهاد فلاح کریمی اظهار داشت: در پی دریافت گزارشی از سوی ساکنان روستای بالارود شهرستان سیاهکل مبنی بر قتل یک زن،موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی اذعان نمود: کاراگاهان پس از حضور در محل وقوع جرم با جسد زنی که از ناحیه سمت راست گردن،چشم چپ،بینی،سمت راست صورت و ساعد دست چپ دارای بریدگی هایی عمیق بود و یک داس در زیر سر وی قرار داشت مواجه شدند.
فلاح کریمی با بیان اینکه بعلت شدت جراحات وارده به چهره مقتول،تشخیص هویت وی در ابتدا مقدور نبود، گفت: در تحقیقات محلی کاراگاهان به هویت مقتول به نام گ- ح و همچنین قاتل که همسر این زن بود پی بردند و با همکاری عوامل انتظامی و ترتیب دادن ایست بازرسی، متهم را که با خودروی پیکان وانت قصد عزیمت به تهران را داشت دستگیر کردند.
این مقام انتظامی ادامه داد: ع- الف که همچون همسرش۲۳ سال بیشتر نداشت،در همان بازجویی های اولیه به جرم خود اعتراف و علت قتل را اختلافات خانوادگی عنوان نمود.
رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در پایان گفت: جسد مقتوله به منظور تحقیقات تکمیلی به پزشکی قانونی منتقل و همچنین قاتل با تشکیل پرونده به مقامات قضایی تحویل داده شد./آریا

 

About

Check Also

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی …