چاپ مطلب چاپ مطلب

در نهمین جلسه شورای شهرلاهیجان مطرح شد؛ از انتقاد از نزول جشنواره روز لاهیجان تا تاکید بر پیگیری جدی برای جذب اعتبار پل روگذر میدان گیل و فرهنگسرای لاهیجان

*شوراهای اسلامی در دسترس ترین افراد برای مردم هستند

همای گیلان، به نقل از با مردم، سخنگوی شورای شهر لاهیجان در این جلسه اظهار داشت: شوراهای اسلامی در دسترس ترین افراد برای مردم هستند و مردم انتظار دارند از طریق اعضای شورا مشکلاتشان برطرف شود و انتظار داریم به‌صورت ماهانه نشست‌هایی با دستگاه‌های اجرایی و با حضور فرماندار محترم داشته باشیم.

جواد نجار تمیزکار افزود: با توجه به اینکه در کشور مدیریت واحد شهری اجرا نمی‌شود لذا مردم درزمینهٔ های مختلف دستگاه‌های اجرایی مشکل‌دارند، امروز شهرداری آسفالت می‌ریزد و چند روز بعد توسط دستگاه‌های حفار با توجه به اینکه بودجه آن‌ها تازه‌رسیده کنده‌کاری می‌شود و مردم این موضوع را از چشم شهرداری می‌بینند.

*جشنواره تئاتر شهروندی و جشنواره روز لاهیجان جزو برندهای شهرداری است و هیچ‌کس حق مصادره آن را ندارد

وی تاکید کرد: در لاهیجان چند برند ملی ایجاد کردیم، جشنواره تئاتر شهروندی و جشنواره روز لاهیجان جزو برندهای شهرداری است و هیچ‌کس حق مصادره آن را ندارد.

سخنگوی شورای شهر لاهیجان ادامه داد: جشنواره تئاتر شهروندی از محدود جشنواره‌هایی است که منجر به جذب اعتبار برای شهرستان می‌شود و این جشنواره در شهریورماه اجرا خواهد شد.

تمیرکار عنوان کرد: جشنواره روز لاهیجان در خانه هنرمندان در تهران سال گذشته به‌صورت ملی برگزار کردیم که امسال به‌صورت محدود برگزار شد.

وی افزود: فرهنگسرای لاهیجان بیش از ۲۰ سال است که در حال ساخت است و امیدواریم در این دولت به افتتاح برسد.

**مشکل فاضلاب شهر باید رسیدگی شود

نصرتی عضو شورای شهر لاهیجان نیز در این جلسه گفت: در ایام تعطیلات با معضل ترافیکی روبرو هستیم و نیازمند مدیریت ویژه هستیم.

وی تصریح کرد: مشکل فاضلاب شهر باید رسیدگی شود و انتظار داریم نشستی با مدیرکل آب و فاضلاب و با حضور فرماندار برگزار شود.

***پل روگذر میدان گیل و فرهنگسرای لاهیجان نیاز به پیگیری جدی برای جذب اعتبار دارد

شعربافان دیگر عضو شورای شهر لاهیجان نیز خاطرنشان کرد: مصوبه بیمه تکمیلی کارکنان شهرداری توسط فرمانداری موردایراد قرارگرفته است و انتظار است به جهت رفاه حال کارکنان شهرداری تجدیدنظری صورت گیرد.

وی افزود: فاضلاب شهر معضل لاهیجان است و مدیر آب و فاضلاب قصد همکاری دارد اما بودجه ندارد!

شعربافان ادامه داد: در بافت فرسوده شهر مردم مشکل‌دارند و در شهرداری و اداره میراث سرگردان هستند.

این عضو شورای شهر لاهیجان گفت: پروژه سالن تختی – پل روگذر میدان گیل و فرهنگسرای لاهیجان نیاز به پیگیری جدی برای جذب اعتبار دارد.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی …