چاپ مطلب چاپ مطلب

دیدار خانواده سما با رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان

رئیس و کارکنان سما لاهیجان به منظور قدردانی از خدمات شورای شهر و تعامل این نهاد مردمی با سما با اعضای این شورا دیدار کردند.
همای گیلان، در ابتدای این دیدار صمیمی دکتر ضیاء ظریفی معاون آموزش های عمومی و مهارتی(سما) لاهیجان و سیاهکل در سخنانی ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر از تعاملات شورای شهر لاهیجان در جهت پیشبرد اهداف سما تقدیر و تشکر نمود و خاطرنشان کرد: سما لاهیجان و سیاهکل مجموعه ای منسجم با رویکرد آموزشی و فرهنگی است و در عرصه آموزش های نوین و همچنین اعتلای فرهنگی شهرستان کارهای ارزنده و درخوری انجام داده است. ضیاظریفی از اعلام آمادگی سما جهت استفاده از ظرفیت های علمی، فرهنگی، ورزشی و … این مجموعه آموزشی فرهنگی در راستای ارتقای مدیریت شهری خبر داد و اظهار داشت: سما لاهیجان آمادگی دارد با تمام توان و پتانسیل هایی که دارد در زمینه ارتقای مدیریت شهری از قبیل مباحث زیست محیطی، پسماند زباله های شهری، بررسی مخاطرات زمین و همچنین مدیریت شهرسازی با شورای شهر و شهرداری همکاری نماید.
دکتر ضیاظریفی در پایان سخنانش از رئیس و اعضای شورای شهر لاهیجان بابت وقتی که در اختیار سما گذاشتند تشکر و قدردانی نمود.
جواد نجار تمیزکار رئیس شورای شهر لاهیجان نیز در این دیدار ضمن عرض خیر مقدم به خانواده سما لاهیجان و همچنین گرامیداشت هفته دولت خودش را جزئی از خانواده سما دانست و با اشاره به دوران مسوولیتش در سما لاهیجان این مجموعه آموزشی فرهنگی را مجموعه ای منسجم و قوی با پشتوانه کارهای ارزنده فرهنگی و آموزشی دانست.
وی در ادامه سخنانش به همکاری های شورا با سما لاهیجان در زمان مسولیتش در این واحد دانشگاهی نیز اشاره نمود و افزود: با توجه به پتانسیل های زیادی که مجموعه سما از آن برخوردار هست تمام تلاش مان را مصروف رابطه متقابل با سما خواهیم کرد تا بتوانیم با همکاری هم گام های موثری در راستای اعتلای فرهنگ و آموزش شهرستان برداریم.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی …