چاپ مطلب چاپ مطلب

دیدار مدیرعامل شرکت چوکای رضوانشهر با فرماندار این شهرستان

همای گیلان، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر مدیرعامل شرکت چوکای رضوانشهر و هیئت همراه صبح روز سه شنبه بیستم فروردین ماه سال جاری ضمن حضور در محل فرمانداری با فرماندار این شهرستان دیدار نمود.

فرماندار رضوانشهر در این دیدار ضمن تشکر از تلاش های صورت گرفته در مجموعه چوکای این شهرستان گفت: از فضای آرامش حاکم در این بنگاه عظیم صنعتی که ناشی از مدیریت و تلاش پرسنل و کارگران زحمتکش آن مجموعه می باشد ارج می نهیم و امید است با توجه به همه جوانب نسبت به برداشتن موانع موجود در مسیر تولید گام برداریم.

محمد مهدی مظفری تصریح کرد: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال رونق تولید نامگذاری شده است ، همه ی ما ملزم به برنامه ریزی و همکاری جهت تحقق بخشی دستور معظم له در همه زمینه ها هستیم.

وی ضمن اشاره به این موضوع که کارخانه چوکا یکی از بزرگترین بنگاه های تولیدی و صنعتی در این منطقه می باشد، گفت: مردم همواره انتظار این را دارند تا بتوانند از امکانات و مزایایی این شرکت بهره مند شوند.

نماینده عالی دولت در رضوانشهر در بخش دیگری از سخنان خود به تهیه نیاز و مواد اصلی این کارخانه اشاره کرد و خطاب به مدیرعامل چوکا گفت: در راستای تأمین خوراک و نیازمندی های چوکا اعم از چوب و آخال باید طرح و برنامه سالانه خودتان را ارائه نمائید تا بتوانیم نسبت به کمک و تحقق بخشی آن با تشریک مساعی اقدام نمائیم.

همچنین در ابتدای این دیدار دکتر امیر مرادی مدیرعامل شرکت چوکا، طی گزارشی از عملکرد این مجموعه صنعتی، خواستار کمک و توجه مسئولین شهرستانی و استانی به این مجموعه عظیم شد.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی …