چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی لاهیجان در نشست برنامه ریزی اوقات فراغت گفت:غنی سازی اوقات فراغت از وظایف سازمانها و ادارات فرهنگی و هنری است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان در جلسه برنامه ریزی اوقات فراغت ٩٧ گفت:اوقات فراغت مولفه ای است که باید مورد توجه همه از جمله ما به عنوان یک ارگان فرهنگی و هنری و مراکز تحت پوشش قرار گیرد.

همای گیلان، به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان؛ نگار نادری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان در نشستی با روسای انجمنهای فرهنگی و هنری و مدیران مسئول آموزشگاههای آزاد هنری در روز شنبه ۵ خرداد ، ضمن اشاره به مشکل دائمی و همیشگی موازی کاری سازمانهای دیگر در زمینه آموزش رشته های هنری ، واگذاری امر آموزش تخصصی به مراکز تحت پوشش این اداره از جمله آموزشگاهها و انجمن ها را ، مورد تاکید قرار داد. وی از مسئولین آموزشگاههای هنری جهت جلوگیری از فعالیت مراکز فاقد مجوز و آسیبهایی که چنین مراکزی به بخش آموزش و روند غلط گذراندن اوقات فراغت وارد می کنند گفت:در معرفی آنها به اداره جهت اقدامات قانونی برای تعطیلی مراکز فاقد مجوز ، با این اداره همکاری داشته باشند. بی شک با عملکرد خوب و فعال و برنامه ریزی می توان در زمینه اوقات فراغت فعالیتهای موثری ایجاد نمود.

نادری افزود:بهتر است علاوه بر آموزش،ویژه برنامه هایی همچون کارگاههای آموزشی، نمایشگاههایی از آثار هنرجویان ،همایش ،اردو و سایر برنامه های فرهنگی و هنری نیز پیش بینی شود .وی ضمن اعلام آمادگی برای هر گونه همکاری با آموزشگاهها در برگزاری برنامه های هنری و نمایشگاه اطمینان داد که هر گونه مساعدتی برای در اختیار قرار دادن امکانات موجود صورت پذیرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان در ادامه گفت:اوقات فراغت نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد . مدیران مسئول آموزشگاه زمانی موفق خواهند بود که با علاقه در رقابتها شرکت کنند و علاوه بر آموزش،  برنامه های متنوع دیگری در راستای فعالیتهای خود تدارک ببینند. این اداره در نظر دارد برگزاری اختتامیه گروهی و سومین دوره مسابقات طراحی و نقاشی با عنوان تابستان رنگی را در برنامه های اوقات فراغت امسال خود داشته باشد.

نادری از مدیران آموزشگاهها و انجمنها خواست برای برگزاری کلاسهای آموزشی کودکان خانواده های پرخطر همکاری نمایند. در ادامه جلسه هر یک از مسئولین آموزشگاه ها نظرات و پیشنهادات خود را برای غنی سازی اوقات فراغت بیان داشتند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی …