چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس ورزش و جوانان صومعه‌سرا خبر داد: نیاز ۴ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه‌های ورزشی صومعه‌سرا

همای گیلان:حسن آموزگار شامگاه شنبه در همایش هفته جوان که با همکاری نهادهای مختلف برگزار شد، اظهار کرد: برای نخستین بار در شهرستان چنین همایشی با این حجم برای جوانان برگزار شد.139211031531433941969703

وی با بیان اینکه صومعه‌سرا یکی از شهرستان‌هایی است که دارای جوانان با توان بالا و ورزش دوست است، افزود: با کمک هیئت‌های ورزشی توانسته‌اند تعداد باشگاه‌های خصوصی را از ۱۲ عدد به ۲۲ باشگاه ارتقا دهند که این رشد معادل ۸۳ درصدی است.

رئیس ورزش و جوانان صومعه‌سرا گفت: ورزشکاران سازمان یافته شهرستان چهارهزار و ۹۰۰ نفر بود که با کمک ورزشکاران این تعداد به هفت هزار و ۳۰۰ نفر افزایش پیدا کرد که این نشان از رشد ۴۸ درصدی در این بخش است.

آموزگار با بیان اینکه تعداد هیئت‌های ورزشی در سال ۹۱، بیست و هفت هیئت بود، تصریح کرد: اکنون این هیئت‌ها به ۴۷ هیئت رسیده است که رشد معادل ۷۴ درصدی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: شوراهای ورزشی که در بخش روستاها برای توسعه ورزشی بخش روستایی فعالیت داشتند ۴۰ روستا بود که اکنون به ۷۰ روستا رسیده و رشد ۷۵درصدی داشته است.

رئیس ورزش و جوانان صومعه‌سرا با بیان اینکه ۶۷ اعزام ورزشکاران به مسابقات کشوری داشته‌اند، تاکید کرد: میزبانی ۷۰ مسابقه و همایش را در سال ۹۲ بر عهده داشته‌اند.

آموزگار اظهار کرد: برای تکمیل پروژه‌ها و سالن‌های ورزشی شهرستان، ۴ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارند که هنوز به این اداره اعتباری تخصیص نیافته است.

وی افزود: با یازده میلیارد و نیم اعتباری که نماینده این شهرستان برای صومعه‌سرا دریافت کرده‌اند، ۷۰۰ میلیون تومان را به اداره ورزش و جوانان اختصاصی دادند تا بتوانند حوزه‌های ورزشی شهرستان را تکمیل کنند.

رئیس ورزش و جوانان صومعه‌سرا گفت: انتظار می‌رود از مدیر کل ورزش و جوانان و مسئولان شهرستان که در اعتبارات سال ۹۳ در کمیته برنامه‌ریزی مساعدت بسیار ویژه نسبت به اداره ورزش و جوانان داشته باشند تا سالن‌های ورزشی شهرستان را به بهره‌برداری برسانند.

// تسنیم

About

Check Also

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی …