چاپ مطلب چاپ مطلب

رای‌گیری دوباره برای انتخاب شهردار رشت

همای گیلان:سید عیسی مهدوی امروز در گفت‌وگویی در رشت با اشاره به صورتجلسه شورای اسلامی شهر رشت مبنی بر انتخاب شهردار این شهر اظهار کرد: دو ایراد شکلی در صورتجلسه مذکور وجود دارد.

t3_571109

وی به دو بند قانونی در آیین‌نامه اجرایی شوراهای شهر اشاره کرد و افزود: اعضای شورای شهر طبق ماده ۱۰ قانون باید در انتخاب واجدان شرایط و آیین‌نامه احراز صلاحیت افراد دقت لازم را داشته باشند.

مهدوی با بیان اینکه به روش رای‌گیری اعضای شورای شهر رشت برای انتخاب شهردار ایراد گرفته شده است، تصریح کرد: ایراد مذکور طبق بند پنج ماده ۱۱ است و صلاحیت افراد مطرح نبوده، بلکه دو ایراد شکلی است.

فرماندار رشت به رای هر عضو شورای اسلامی شهر رشت به دو کاندیدا برای تصدی شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: موضوع مذکور اکثریت آرا را مخدوش می‌کند.

وی از احتمال رای‌گیری دوباره اعضای شورای اسلامی شهر رشت برای انتخاب شهردار این شهر خبر داد و یادآور شد: اعضای شورای شهر رشت برای برطرف کردن ایراد صورتجلسه ارسالی به فرمانداری تشکیل جلسه می‌دهند و در مورد انتخاب شهردار تصمیم‌گیری می‌کنند./فارس

About سردبیر ارشد

Check Also

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی …