چاپ مطلب چاپ مطلب

رخداد ۱۴ عملیات نفس گیر در رشت/اطفای آتش سوزی های بی امان علفزار و جنگل/۲۱ مورد اطفای حریق، دیروز در رشت

همای گیلان – نقل از ۱۲۵رشت، طبق آخرین اطلاع ستاد فرماندهی و مرکز کنترل ۱۲۵ آتش‌نشانی رشت از صبح امروز تاکنون بالغ بر ۲۱ مورد عملیات به آتش نشانان شهر رشت محول گردید.

?شهرام مومنی معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی رشت با بیان اینکه ۱۴ عملیات وقت گیر و نفس گیر علفزار ها و جنگل در رشت و حومه شهر پوشش داده شد افزود: تنها بالغ بر ۹ ساعت زمان جهت اطفای دو مورد آتش سوزی در سه راه خاور و شهر صنعتی رشت صرف شد.

?وی در ابتدا با اشاره به آتش سوزی جنگل در شهر صنعتی رشت، افزود: ۸ آتش‌نشان بهمراه ۳ دستگاه خودروی اطفایی و آبرسان از ساعت۱۲:۴۸ در زمانی بالغ بر ۵ ساعت نسبت به مهار و اطفای آتش جنگل های شهر صنعتی رشت اقدام کردند.

?مومنی از آتش سوزی علفزارها جنب سوله مرغداری مرغ مادر سپیدرود واقع در سه راه خاور خبر داد و گفت: با توجه به شدت این آتش سوزی و احتمال سرایت آن به سوله ۱۲ آتش نشان بهمراه ۴ دستگاه خودروی اطفایی از ساعت۱۶:۲۳ در زمانی بالغ بر ۴ ساعت آتش را مهار و از سرایت به دیگر مکان ها جلوگیری کردند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی …