چاپ مطلب چاپ مطلب

رسول جماعتی حتما تایید صلاحیت می شوم / مطمئنم پیروز انتخابات خواهم بود

همای گیلان:نماینده اسبق فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی گفت: من مطمئن هستم به یاری پروردگار پیروزی در این دوره انتخابات از آن ماست.

t_1450689212ررر

رسول جماعتی در گفت وگویی اظهار کرد: شب گذشته ساعت یک نیم بامداد آقایی جوان از طریق تلگرام سوالی مبنی بر کاندید شدنم در مجلس پرسید که در پاسخ این سوال گفتم نه و بعد در مورد زمان ثبت نامم سوال کرد که پاسخ دادم صبح پنجشنبه با حضور در فرمانداری فومن برای ثبت نام در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران حضور پیدا می‌کنم وپس از ثبت نام مصاحبه و هر سوالی داشتید پاسخ می دهم و این فرد دیروز با توجه به اینکه اصلا مصاحبه ای انجام نداده ام، از طرف من مصاحبه ای را تهیه کرده و در آن آورده که جماعتی گفته “اگر تایید صلاحیت شوم” در حالی که خداشاهد است مصاحبه ای انجام نشده است.

وی با اشاره به اینکه من مصاحبه ها را به صورت حضوری و یا تلفنی انجام می دهم، ضمن تکذیب مصاحبه منتشر شده از قول وی، ادامه داد: خبرنگاران پل ارتباط بین مردم و مسئولین وحکومت هستند و باید جوانب امانتداری را رعایت کنند و زمانی که مصاحبه ای انجام نداده ام نباید مصاحبه ای به نام من منتشر کنند.

نماینده اسبق فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: بارها و بارها گفتم که من سرباز این مردم و آب و خاک هستم وتمامی تلاشم این است که قانون را رعایت ‌کنم و شورای نگهبان هر رای در مورد من دهد تمکین کنم به طوری که در دوره هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی در رابطه با صلاحیتم به واسطه گزارشات مغرضانه ی عده‌ای از خدا بی خبر وارسال آن به شورای نگهبان رد شدم و از طرفی زمان کم نتوانستم از خود دفاع نمایم وفرصت ازدست رفت .

جماعتی با اشاره به اینکه کوچکترین خطایی در مدتی که رد صلاحیت شدم ازمن سر نزده. بند های ۱و۳و۵ماده ۲۸ را از جمله دلایل رد صلاحیت خود عنوان کرد و ادامه داد: بعد از رد صلاحیتم در دولت احمدی نژاد هشت سال خانه نشین شدم و به عنوان کارشناس عالی وزارت صنعت، معدن و تجارت مشغول بودم و در دولت جدید به عنوان قائم مقام معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت صنعت، معدن و تجارت انتخاب شدم.

وی در ادامه اظهارکرد: در ۲۵ خرداد ۹۴ با همین پست استعفا دادم و استعفای من مورد موافقت وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز قرار گرفت و درطی این مدت انجام وظیفه کرده وبه کارم ادامه دادم و وفاداری خود به امام راحل(ره) و راه امام و شهدا را ادامه دادم.

نماینده اسبق فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در دولت احمدی نژاد که خانه نشین شدم و هیچ نگفتم و برای این دوره نیز ثبت نام می کنم و هیچ مشکلی هم برای صلاحیتم چه از سوی هیاءت اجرایی و چه از سوی هیاءت نظارت استان و چه از سوی شورای محترم نگهبان نداشته و هیچ دلیلی برای رد صلاحیت خودم نمی بینم مگر اینکه عده ای بخواهند با سنگ اندازی واغراض شخصی سوت مسابقه را به نفع دیگری بزنند.

جماعتی با اشاره به اینکه درگذشته وقبل برخی علیه من گزارشاتی به مرجع مختلف داده بودند که با شکایتم در دادسرای نیروهای مسلح در حال رسیدگی و گواهی هایی مبنی بر اینکه همه ی آن گزارشات خلاف واقع به شورای نگهبان و وزارت کشور ارسال شده بود صادر و دریافت کرده وبه مراجع تصمییم گیری تقدیم داشته ام و از طرفی گواهی هایی از سوی مراجع قانونی مبنی بر بی اساس بودن گزارشات صادره به مراجع ذیصلاح ارسال شده است.

کاندیدای احتمالی مجلس دهم در حوزه انتخابیه فومن و شفت، با بیان اینکه اینکه جزء امضا کنندگان، متحصنین و استعفا کنندگان مجلس ششم نبودم و نامه معروف رهبری را نیز امضاء نکرده ام افزود: صحبت های من چندین بار از سوی هیات رئیسه مجلس فعلی، مجلس گذشته و همه روسای سه دوره اخیر مجلس تایید شده است.

وی با بیان اینکه در هیات اجرایی شهرستان فومن تایید صلاحیت می شوم، اظهارکرد: داور مسابقات شورای نگهبان است و هر تصمیمی که شورای نگهبان بگیرد خواهم پذیرفت واگر به عنوان نماینده مردم در سنگر قانونگذاری انتخاب شوم باعث افتخارم است. وشورای نگهبانی که من سراغ دارم هرکدام عمری را سپری کرده اند .دین خود شون را قیامت حودشان را برای هیچ کاندیدی نمیدهد

نماینده اسبق فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکهمن مطمئن هستم به یاری پروردگار پیروزی در این دوره انتخابات از آن ماست،  خاطرنشان کرد: با آمدن من در انتخابات فومن و شفت، همه معادلات به هم می خورد و من پیروز انتخاباتم.

جماعتی با اشاره به اینکه امیدوارم آنچه که خداوند مقدر کرده برای ما همان پیش آید، گفت: در دایره قسمت ما نقطه تسلیمیم. / کاسپین

About سردبیر ارشد

Check Also

رئیس هلال احمر لاهیجان گفت : جستجو برای پیدا کردن پیرمرد مفقود شده در سوستان لاهیجان ادامه دارد

رئیس هلال احمر لاهیجان گفت : جستجو برای پیدا کردن پیرمرد مفقود شده در سوستان …