چاپ مطلب چاپ مطلب

رییس اداره اوقاف و امور خیریه لاهیجان و سیاهکل خبر داد : تخریب بقعه جعلی در طالشکول دیلمان + تصاویر


رییس اداره اوقاف و امورخیریه لاهیجان و سیاهکل از تخریب بقعه جعلی در طالشکول دیلمان شهرستان سیاهکل با همکاری داداستان سیاهکل خبر داد .
همای گیلان، حجت السلام والمسلمین سید حامد میرحسینی اشکوری در گفتگو با خبرنگاران ، گفت : سودجویان به بهانه اینکه شخصی مدعی شده بود که در خواب به وی الهام شده که در طالشکول و در این مکان امامزاده ایی دفن است اقدام به ساخت این بنا کردند .

اشکوری با اشاره به مبارزه جدی با خرافه گویی و جعل امامزادگان ، بیان داشت : پس از اطلاع از ساخت امامزاده در طالشکول سیاهکل ، تحقیقاتی محلی انجام شد که نتیجه ان بر جعلی بودن این بقعه بر اداره اوقاف و امورخیریه مسجل شد .

رییس اداره اوقاف و امورخیریه لاهیجان و سیاهکل با تشکر از دادستان سیاهکل ، اظهار داشت : داداستانی هم بلافاصله پس از پایان تحقیقاتی محلی مقدمات تخریب این بقعه جعلی را شروع کرده و حکم تخریب را ابلاغ داشت .

میرحسینی اشکوری در پایان از مردم مسلمان و ولایتمدار خواهش نمودند در صورت مشاهده مصادیق خرافه به اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان مراجعه کنند .

         

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی …