چاپ مطلب چاپ مطلب

رییس شورای شهر رودسر خبر داد : کاهش عوارض ساختمانی/فرصت طلایی برای تاکسی های بیرون شهری و حومه شهری

اختصاصی همای گیلان، مجتبی کاظمی رییس شورای شهر رودسر گفت :پس از مدت ها بررسی و استعلام از مراجع بالادست، لایحه کاهش عوارض ساختمانی ماده ۱۰۰ و ضرایب آن به تصویب شورا رسید.
?کاظمی افزود : لایحه کاهش عوارض ساختمانی در دوماه گذشته به شورا راه یافت و اعضای شورا با توجه به درنظر گرفتن صلاح
و مصلحت شهروندان در قانون عوارض ساختمانی به بررسی آن پرداخت .
?وی با اشاره به اینکه ساعت ها بحث و بررسی کارشناسانه و تحقیق های میدانی، اعضای شورا به نتیجه رسید اعلام کرد : این مصوبه با هدف سوق دادن به سمت رعایت هرچه بهتر بندهای قانونی و پیشگیری از توافقات دردسرساز برای آیندگان، لایحه را با حسن نظر جمع، به تصویب رساند.
?کاظمی با تاکید بر حسن شهرت ورزشکاران رودسری که افتخارآفرین بوده اند و جایگاه رودسر و رودسری را خوب در سطح کشور نمایان ساخته اند افزود بنا به درخواست هیئت فوتبال رودسر مبنی بر کمک مالی به تنها تیم فوتبال ساحلی رودسر این شورا تصمیم به کمک ۲۰ میلیون تومانی برای باشگاه شاهین خزر رودسر گرفت .
?رییس شورای شهر رودسر اضافه کرد : شهرداری رودسر در حد توان و بضاعت خود به رشته های ورزشی کمک خواهد کرد اما توقع تامین کامل مخارج تیم ها و ورزشکاران از توان شهرداری خارج است و صرفا با زمینه سازی در مباحث ورزشی، استقبال و هیجان شهروندان را دنبال نماییم.
♻️این عضو شورای شهر تاکید کرد : انتظارات و درخواست های زیادی از شهرداری در مباحث مختلف فرهنگی، ورزشی ، هنری و غیره وجود دارد که با توجه به مشکلات عدیده مالی نمی توانیم به انتظارات بطور کامل پاسخگو باشیم و از متقاضیان در بخش های مختلف می خواهیم این شهرداری را با تمام جوانب مطروحه و پیش رو یاری نمایند.
♦️وی در ادامه با اشاره به ایجاد فرصت طلایی برای تاکسی های بین شهری و حومه شهری افزود ۴۰ دستگاه تاکسی بین شهری فرسوده فرصت تعویض خودروهای خود را با پیگیری شهردار پیدا نمودند و این طرح موجب تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی خواهد شد
?رییس شورای شهر رودسر افزود : پس از باز شدن سامانه و تصویب شورای شهر فرصت برای تعویض خودروهای بالای ۱۰ سال کار برای رانندگان تاکسی بین شهری زیرمجموعه سازمان حمل و نقل شهری فراهم شده است
♦️کاظمی تاکسی های تولید داخل را جایگزین خودروهای فرسوده اعلام کرد.

خبرنگار: مرضیه عسکری

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

رئیس هلال احمر لاهیجان گفت : جستجو برای پیدا کردن پیرمرد مفقود شده در سوستان لاهیجان ادامه دارد

رئیس هلال احمر لاهیجان گفت : جستجو برای پیدا کردن پیرمرد مفقود شده در سوستان …