چاپ مطلب چاپ مطلب

زباله‌های رشت به ۲ هزار تن در روز رسید

همای گیلان:محمدابراهیم خلیلی با اشاره به تلاش شهرداری در پاکیزه نگه‌داشتن فضای شهری اظهار کرد: زباله‌های شهر رشت با توجه به خانه‌تکانی شهروندان در روزهای پایانی سال ۹۲ به دو هزار تن در روز رسیده است20140331120540533.

وی میانگین زباله شهر رشت را روزانه ۶۵۰ تن اعلام کرد و افزود: نیروهای شهرداری با تلاش بسیار توانستند زباله‌ها را به‌موقع جمع‌آوری کنند و نظافت شهری به نحو مطلوب انجام شده است.

خلیلی با بیان اینکه نقص‌هایی در انجام فعالیت‌های شهرداری رشت وجود دارد، تصریح کرد: نیروهای شهرداری تلاش کردند رضایت شهروندان را جلب کنند.

شهردار رشت به زیباسازی فضای شهری اشاره کرد و گفت: نظافت، نظم، نشاط و رضایت مردم در سرلوحه فعالیت‌های شهرداری رشت است.

وی از بازپیرایی ۱۷ میدان در شهر رشت خبر داد و بیان کرد: میدان‌های مذکور نورپردازی شدند.

خلیلی با اشاره به اینکه در تعدادی از میدان‌های شهر رشت آب‌نما ایجاد شده است، یادآور شد: تعدادی از آب‌نماها موزیکال هستند.

شهردار رشت بر زیباسازی پارک‌های این شهر تاکید کرد و افزود: مبلمان، کف‌پوش و آب‌نما در پارک‌های ملت و … به منظور زیباسازی انجام شده است.

وی لکه‌گیری آسفالت معابر را از مشکلات شهر رشت دانست و اظهار کرد: شهرداری در زمینه لکه‌گیری آسفالت معابر به دلیل کمبود امکانات نتوانسته خدمات خوبی را ارائه کند.

خلیلی با عذرخواهی از شهروندان رشتی، خاطرنشان کرد: شهرداری رشت هنوز در زمینه آسفالت معابر شهری قوی نیست.

شهردار رشت آسفالت معابر شهری را از اولویت‌های کاری در سال ۹۳ خواند و بیان کرد: آسفالت معابر و خیابان‌ها از مهم‌ترین اقدام‌های شهرداری رشت در سال جاری است.

وی در ادامه با اشاره به آمادگی شهرداری رشت در استقبال از روز طبیعت، تصریح کرد: تدابیر لازم برای حضور مردم در فضای سبز و حفظ محیط زیست در روز طبیعت اندیشیده شده است.

خلیلی بر تمیز نگه‌داشتن فضای سبز توسط شهروندان تاکید کرد و گفت: انتظار داریم شهروندان با آلوده نکردن محیط زیست بتوانند از زیبایی‌های فضای سبز لذت ببرند/فارس.

 

About

Check Also

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی …