چاپ مطلب چاپ مطلب

سخنان آتشین ایرج ندیمی در شورای اداری شهرستان سیاهکل: این آن نیست که من می خواستم/ طی دو سال باقی مانده هرچه در توان دارم به کار خواهم برد تا مشکلات را حل نمایم

نماینده ی مردم شهرستان های لاهیجان و سیاهکل که زبان گویای گیلان معروف است در جلسه شورای اداری سیاهکل با بیان سخنان آتشین سخنان آتشینی از عدم مدیریت صحیح و کندی پیشرفت پروژه ها گلایه نمود.

untitled

ایرج ندیمی در ابتدای امر ضمن تشکر از استاندار محترم از حسن انتخاب آقای شعبانپور به عنوان معاون عمرانی استانداری گفت: انتخاب شعبانپور به عنوان فرد باتجربه و عمرانی نشان می دهد که دولت چندان به دنبال انتخاب افراد سیاسی نیست.

وی افزود: یکی از مهم ترین مشکلات این شهرستان جاده ی سیاهکل به دیلمان است که موجب گردیده صنعت بزرگی چون کارخانه ی سیمان، به چشم نیاید. جاده ای که قرار بود در چهار سال گذشته که دوران پرپولی کشور بود احداث شود. سوال اینجاست اگر نماینده انجام نداد چرا شما مسئولین پیگیر نبودید؟

نماینده ی مردم در خانه ی ملت تصریح کرد: برایم فرقی نمی کند که کدام دولت باشد، ما هرجا اشکالی ببینیم قطعا پیگیری و تذکر خواهیم داد. چرا در گیلان مدیران استانی نسبت به مسائل و مشکلات استدلال ندارند و بی تفاوت هستند و الان اینجانب به جای آنها باید به بسیاری از درخواست های به حق مردم پاسخگو باشم؟

چرا بایدتوافق نامه نوشته شود اماحل نگردد

ندیمی با بیان این مطلب که آقای کرباسیان توصیه نمودند که مشکلات آقای ندیمی را حل کنید زیرا در غیر این صورت خواهد پیچید گفت: اتفاقا اگر مشکلات حل نشود خواهم پیچید. من با هیچ کس تعهد اخوت ندارم، برایم مشکلات مردم مهم است. مسئول باید پاسخگو باشد. چرا باید در حضور میرشفیع، معاون وزیر توافق نامه نوشته شود که مشکل جاده حل شود، اما حل نشود و ما در معرض اتهام و سیل انتقادات قرار بگیریم؟

وی اذعان داشت: اگر مدیران استانی نمی توانند مشکلات را حل نمایند به ما بگویند تا ما حل مشکلات را از طریق وزرا پیگیر شویم، یک سال و نیم صبر کرده ایم، اما دیگر تحمل نمی کنیم.

نماینده ی مردم لاهیجان و سیاهکل خاطرنشان کرد: من حتی از استاندار محترم هم گله مندم، مگر اولین سفر ایشان به این شهرستان نبود؟ کجا رفت آن وعده هایی که دادید؟ اگر پول ندارید من عدد و رقم را می فهمم. من دو سال پیاپی در کمیسیون تلفیق هستم. دیروز نامه ای خدمت استاندار محترم نوشتم، اگر این نامه به بایگانی سپرده شود دیگر تحمل نمی کنم.

دولت عوض شده است، حکومت که عوض نشده است

 

ندیمی ادامه داد: مردم مطمئن باشند طی دو سال باقی مانده از نمایندگی هرچه در توان دارم به کار خواهم برد تا این که مشکلات حل شود. من یک سوال دارم ما مهندس آقاجانزاده و مهرابیان را به این شهرستان آوردیم، قول دادند تا از طریق مهر ماندگار مشکلات را حل کنند. چرا نشد؟ دولت عوض شده است، حکومت که عوض نشده است.

بعضی ها دوست دارند ما را وارد دعوا با مردم کنند

چرا مشکل بیمارستان حل نمی شود، گویا بعضی دوست دارند ما را وارد دعوا با مردم کنند. عنوان می نمایند که شما نامه ای بنویسید ۴۰۰ میلیون تومان پول درمان بستر دیلمان به بیمارستان سیاهکل اختصاص داده شود. وی با تاکید بر این مطلب که ما مسئولین باید از مردم خجالت بکشیم، گفت: پول ساخت بیمارستان را ندارید، اما چطور دانشگاه علوم پزشکی پول خرج عده ای را دارد، گویا پرستیژو لوح تقدیر برای بعضی از مدیران است، اما خون دل خوردن مال ما.

افتخار باید به درد مردم بخورد

نماینده ی مردم مجلس شورای اسلامی بیان داشت: آقای نوبخت افتخار ماست، اما این افتخار باید به درد مردم ما بخورد. من با هزار بدبختی مجوز ساخت این دو بیمارستان را گرفته ام. اما چرا پیشرفتشان به کندی صورت می گیرد؟ چرا در گیلان باید طی دو سال سه استاندار عوض شود؟ من از حق مردم نمی گذرم. من چنین رفتاری طی سه دوره ی نمایندگی ام با مردم ندیده ام.

 وی افزود: همه ی مواردی که فرماندار محجوب و متدین و امام جمعه ی فاضل در خصوص مشکلات این شهرستان مطرح کردند درست است.

ندیمی اظهار داشت: من در خصوص جاده ی سیاهکل به بازکیاگوراب چندین بار با آقای شعبانپور صحبت کردم، اما تا به حال حتی زمین مالکین هم خریداری نشده است.

جان آدمها مهم نیست!!!

وی ادامه داد: آقای آقابیگی عنوان می کنند ما جهت ادامه ی اجرای گاردیل جاده ی سیاهکل به تازه آباد پول نداریم، یعنی برای ما جان آدم هایی که باید دیه ی آنها را بدهیم ارزش ندارد؟ آن وقت مردم به من می گویند شما این جاده را درست نکرده اید که منجر به فوت آدم ها شد. من نمی توانم قبول کنم که همه ی مسائل مربوط به بی پولی مملکت است. سوال دارم، اصلا شما چند جلسه کار گروه تشکیل دادید که مدافع حقوق مردم در جاده ی سیاهکل به دیلمان باشد؟ کارهای شما باعث شد که مردم به جای صلوات به ما فحش بدهند. من از هر نوع تضرع و التماس استفاده می کنم که این مشکلات مردم را حل کنید. ما را دشمن خود نکنید. این آن نیست که من می خواستم.

SAM_9900 SAM_9904 SAM_9906 SAM_9900 SAM_9907 SAM_9908 SAM_9909 SAM_9910 SAM_9912 SAM_9913 SAM_9915 SAM_9919

About

Check Also

 در جلسه کارگروه پسماند شهرستان صورت گرفت: تاکید فرماندار لاهیجان بر تشویق شهروندان به انجام تفکیک زباله از مبدا

 در جلسه کارگروه پسماند شهرستان صورت گرفت: تاکید فرماندار لاهیجان بر تشویق شهروندان به انجام …

۴ comments

  1. درود بر امیر کبیر گیلان

  2. ضمن تشکر از اطلاع رسانی مدیر محترم سایت واقعا از بیان سخنان آقای ندیمی که الحق همین است لذت بردم

  3. قربان زبانت آقای ندیمی منتظر هستیم تا مشکل جاده حل شود

  4. ضمن تشکر از مدیر سایت همای گیلان که گفته های به حق دلسوزانه نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل را منتشر نمودند .
    مدیر محترم همای گیلان بالانصاف بر هیچ کس پوشیده نیست که مهندس ندیمی شخصی دلسوز ، وفادار به مردم و شخصی با تدبیر و مدیریت خاص و نمونه هستند .
    در اینجا لازم است از زحمات ایشان کمال تشکر و قدردانی بعمل آید گرچه زبان و نوشته از همت والای مهندس ندیمی قاصر می باشد .