چاپ مطلب چاپ مطلب

سوال بیشتر مردم و ورزشکاران لاهیجانی این است ایا این مشکلات پایان میابد؟/مهندس سیدرضا میرحسینی مربی ورزشی دانشگاه و سالن های ورزشی

اختصاصی همای گیلان، پروردگارا
بیشتر می جوئیم و کمتر می یابیم
وقتی تو را در نظر نداریم . . .

بعداز دوسال که از تعطیلی استخر مهر لاهیجان میگذشت به تازگی زمزه هایی برای بازگشایی ان شنیده میشد که یکباره شاهد برداشت کل سقف استخر شنا مهر شدیم.
با توجه به پیگیری های مسئولین شهرستانی و هیات شنا متاسفانه استخری که قرار بود تا چند روز دیگر ابگیری شود تا ورزشکاران و مردم از ان بهره برداری کنند،شاهد برداشت کامل سقفش بودیم.

سوال بیشتر ورزشکاران این است ایا دفتر فنی و مهندسی ناظر بر پروژه در طول این دوسال پی به خرابی سقف نبرده بودند؟ ایا مسئولین استانی در ورزش ، نامه نگاری ها و پیگیری های رئیس اسبق اداره ورزش عادل هادیپور و رئیس وقت ورزش،دکتر صادقی را ندیده اند؟
بنده و دیگر ورزشکاران شاهد نگرانی های هر روز هیات شنا اقای نصیری و نماینده محترم لاهیجان دکتر نیکفر بودیم،با انکه پیگیریهای زیادی انجام دادند ولی متاسفانه این مشکل لاینحل باقی مانده است و انگار هیچ وقت هم حل نخواهد شد.
برای بسیاری از ورزشکاران و هیات ها سوالات زیادی مطرح شده…
ایا دستانی پشت پرده میخواد تعطیلی استخر ادامه پیدا کند؟
ایا زمان تعمیرات خیلی طولانی نشده است؟
واقعا حق مردم و ورزشکاران نیست از یک استخر دولتی با قیمت مناسب استفاده نمایند؟
خلاصه تمام این سوالات در طول ماه های گذشته از مردم و ورزشکاران شنیده میشد.
چه کسی پاسخگو است؟
برای داشتن جامعه ای سالم و به دور از اعتیاد و تنش های خانمانسوز لازم است نگاه ویژه و دلسوزانه ای به ورزش و ورزشکاران شود.

سیدرضامیرحسینی
۹۷.۲.۳۱

 

 

انتشار مطالب خبری و یادداشت های دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

رشد گرانی‌ها و قیمت‌های کمرشکن امان مردم را بریده؛ دولت رئیسی فقط یک تماشاچی منفعل است

رشد گرانی‌ها و قیمت‌های کمرشکن امان مردم را بریده؛ دولت رئیسی فقط یک تماشاچی منفعل …