چاپ مطلب چاپ مطلب

سوسن شریعتی: مادرم مرید شریعتی نبود/ کسانی از مرده پدر و مادرم هم می ترسند

همای گیلان، مراسم گرامیداشت زنده یاد پوران شریعت‌رضوی عصر پنجشنبه در کانون توحید تهران برگزار شد؛ مراسمی که با گرمایی خاص و در فضایی متفاوت، با حضور ده‌ها نفر از شخصیت‌های سیاسی، فرهنگی و اقشار مختلف مردم برگزار شد. محمدرضا حکیمی، محمدرضا شفیعی کدکنی، اعظم طالقانی، یوسف اباذری، ناصر فکوهی، محمود دعایی، غلامعباس توسلی، محمد توسلی، هاشم صباغیان و… ازجمله حاضران و بعضاً سخنرانان این مراسم بودند.
پوران، مجاهدی امانتدار
به گزارش جماران، سوسن شریعتی در این مراسم بر یک وجه مشترک بین پدر و مادرش تأکید کرد و گفت، آنها با وجود تفاوت‌هایی که با هم داشتند در یک چیز مشترک بودند و آن عشق به مردم بود. او افزود: وقتی داشتم پیکر بی‌جان مادرم را به حسینیه ارشاد می‌آوردم با من تماس گرفتند که دیرتر بیایم چون درها هنوز بسته‌اند. آنجا متوجه شدم که پدر و مادرم از این نظر هم به هم نزدیک بودند که کسانی از مرده‌هایشان هم می‌ترسند. سوسن شریعتی مادرش را زنی فداکار و مجاهد توصیف کرد که برای حفظ آثار همسرش کمرهمت بست و تا همین اواخر، زندگی خود را در اختیار فرهنگ و بخصوص انتشار آثار دکتر شریعتی صرف کرد.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی …