چاپ مطلب چاپ مطلب

شهردار رودسر خبر داد:راه‌اندازی شهرنت بانک شهر در دهه فجر امسال

اولین باجه شهر نت بانک شهر در رودسر راه اندازی میشود

اختصاصی همای گیلان : شهردار رودسر از راه‌اندازی شهر نت بانک شهر در دهه فجر امسال خبر داد.

♦️علی امانی با اعلام این خبر به همای گیلان گفت: شهرنت بانک شهر یکی از نیازهای اصلی شهر رودسر بود که شهروندان شهر رودسر از خدمات آن بی‌بهره بودند.

?وی با بیان اینکه راه اندازی شهرنت بانک شهر کمک بسیار شایانی به تسهیل در روند خدمات رسانی دستگاه‌های اداری نظیر شهرداری، آب، برق و گاز خواهد کرد، گفت: شهروندان محترم می توانند خدمات اینترنتی بانک شهر، خدمات مبتنی بر کارت، واریز وجه به حساب و سایر خدمات قابل ارائه بر روی خودپردازها را بدون حضور در شعب بانک و از طریق مراجعه به این کیوسک به صورت ۲۴ ساعته دریافت کنند.

?امانی ادامه داد: اکنون با رایزنی های متعدد در مرکز استان موفق شدیم قرارداد راه اندازی کیوسک شهرنت بانک شهر را با مجری این طرح منعقد کنیم که شهرداری موظف شد مکان موردنظر را در ضلع غربی و ورودی بلوار شهدا در اختیار بانک شهر قرار دهد تا هرچه سریعتر عملیات راه اندازی آن در دهه فجر امسال صورت گیرد.

?شهردار رودسر با بیان اینکه در مکان یابی بانک شهر سعی شده خارج از هسته ترافیکی و مرکز شهر جانمایی شود اضافه کرد: شهرداری رودسر آماده هرگونه همکاری با بانک شهر به منظور ارائه خدمات بیشتر به شهروندان است و امیداوریم بانک شهر که درک بهتری از مدیریت شهری دارد و به دنبال این نگاه توسعه ای به شهر رودسر در جهت ارائه خدمات بیشتر به شهروندان اقدام کند.

?وی در پایان گفت: شهرداری رودسر با نگاه توسعه ای به تامین زیرساخت ها توانسته است گامی مهمی را در ارائه خدمات به شهروندان بردارد و مشارکت شهروندان در ارائه پیشنهادات و انتقادات می تواند ما را در راستای بهبود خدمات شهری یاری کند.

مرضیه عسکری

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

۵۱ پیشکسوت و هنرمند صنایع دستی گیلان به مناسبت روز جهانی صنایع سنتی و دستی روز سه شنبه طی مراسمی در اتاق بازرگانی گیلان تجلیل شدند

۵۱ پیشکسوت و هنرمند صنایع دستی گیلان به مناسبت روز جهانی صنایع سنتی و دستی …