چاپ مطلب چاپ مطلب

شهردار لاهیجان :این شهر سالانه پذیرای پنچ میلیون مسافردر ایام سفر می باشد

همای گیلان:شهردار لاهیجان در اولین جلسه شورای اداری این شهرستان خواستار حمایت دولت از شهرهای نمونه گردشگری کشور شد.

شورای-اداری-لاهیجان-5

مهندس سعید آگشته شهردار لاهیجان در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان لاهیجان در سال جدید در سالن اجتماعات فرمانداری افزود: لاهیجان شهری با جمعیتی بالغ بر ۱۰۰ هزار نفر می باشد که در طول سال همزمان با ایام سفر بیش از پنج میلیون نفر مسافر از این شهر دیدن می کنند و ما برای خدمات رسانی به این تعداد مسافر نیازمند حمایت دولت هستیم.

وی اضافه کرد: شهرداری با درآمدهایی که از پرداخت عوارض شهری از۱۰۰  هزار شهروند دریافت می کند نمی تواند به تنهایی جوابگوی خدمات رسانی به بیش از پنج میلیون مسافر باشد و طبیعی است که بخشی از این هزینه ها باید توسط دولت محترم انجام شود و از نماینده محترم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی تقاضا داریم که شهرهای نمونه گردشگری کشور مورد حمایت دولت برای اختصاص اعتبارات ویژه قرار گیرند.

وی گفت: شهرداری لاهیجان در نوروز امسال اقدامات خوبی برای جلب رضایت مسافران انجام داد تا در مدت اقامت در این شهر از جاذبه های گردشگری و مواهب الهی شهر لاهیجان با خاطری آسوده دیدن کنند.

وی افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر در سال جدید که به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری شده به دنبال طرحی نو برای اجرای پروژه های شهری در لاهیجان هستند و تمام سعی خود را انجام خواهیم داد تا اتفاق مثبتی در شهر بیفتد.

آگشته عنوان کرد: مدیریت شهری لاهیجان در نظر دارد از آبان تا بهمن امسال هر هفته یک پروژه شهری را افتتاح کند.

وی گفت: با وجود کمبود اعتبارات احداث پل مالک اشتر نیز از دهم فروردین آغاز شد و با پیگیری آقای ندیمی نماینده لاهیجان در مجلس شورای اسلامی احداث پل دوم نیز پس از آن انجام خواهد شد.

وی در ادامه از دستگاههایی که قصد حفاری در شهر لاهیجان دارند خواست تا برنامه های خود در سال جاری را تا پایان فروردین به شهرداری اعلام کنند تا در برنامه ریزی برای آسفالت معابر از تخریب خیابانهای تازه آسفالت شده جلوگیری شود.

وی گفت: اگر دستگاهی برنامه های حفاری خود در سال جاری را ارسال نکند و پس از آسفالت خیابانها اقدام به درخواست اخذ مجوز برای حفاری نماید از صدور مجوز حفاری معذور خواهیم بود.

در ادامه این فرماندار و نماینده لاهیجان از عملکرد شهردار لاهیجان در نوروز امسال قدردانی کردند

 شورای-اداری-لاهیجان-4

فرماندار لاهیجان و نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی از عملکرد مهندس آگشته شهردار لاهیجان در نوروز ۹۴ قدردانی کردند.

در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان لاهیجان در سال جدید کاظم کسرایی فرماندار لاهیجان و ابوذر ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی از تلاش ها و برنامه ریزی سعید آگشته شهردار لاهیجان در ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران قدردانی کردند.

کاظم کسرایی فرماندار لاهیجان در این جلسه افزود: شهردار لاهیجان به عنوان دبیر ستاد خدمات سفرهای نوروزی تلاش های بسیاری در نوروز امسال با همراهی کارکنان شهرداری انجام دادند تا لاهیجان با بهترین شرایط پذیرای مسافران نوروزی شود.

وی اضافه کرد: آماده نمودن کمپ های اقامتی، چهره آرایی شهر و نظافت و زیباسازی اماکن شهری ، مرمت آسفالت خیابانها ، رنگ آمیزی و نصب المانهای مختلف از جمله   اقدامات خوب شهرداری لاهیجان در نوروز امسال بود.

ابوذر ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: آگشته شهردار لاهیجان با مدیریت خوب خود موفق شد با برنامه ریزی های لازم بخش عمده ای از مطالبات کارکنان و پیمانکاران را پرداخت نموده و در زمینه خدمات رسانی  به شهروندان و مسافران نیز تلاش های بسیاری انجام دهد که می بایست از شهردار سخت کوش لاهیجان تجلیل شود.

وی افزود: شهردار لاهیجان با ارائه برنامه مکتوب یک ساله در نخستین جلسه شورای اداری نشان داد مدیری برنامه محور است و با ارتباطات مطلوبی هم که با سازمان شهرداری های کشور دارد از هم اکنون می توان به توسعه روزافزون لاهیجان امیدوار بود.

وی اضافه کرد: این نوع مدیریت و برنامه ریزی می بایست توسط دیگر دستگاهها هم الگو شده تا در سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی شاهد تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری باشیم.

About سردبیر ارشد

Check Also

رئیس هلال احمر لاهیجان گفت : جستجو برای پیدا کردن پیرمرد مفقود شده در سوستان لاهیجان ادامه دارد

رئیس هلال احمر لاهیجان گفت : جستجو برای پیدا کردن پیرمرد مفقود شده در سوستان …