چاپ مطلب چاپ مطلب

شهردار کلاچای : روند توسعه عمران شهری را با جدیت دنبال می کنیم

اختصاصی همای گیلان: محمدموسی شعبانیان روز سه شنبه با تأکید بر روند انجام توسعه زیر ساختها در این شهر گفت : تلاش میکنیم آنچه که خواسته و انتظارات مردم شهر کلاچای است را با جدیت دنبال و به یک سرانجام مطلوب سوق دهیم .
وی اصلاح فضای سبز موجود در شهرداری را بعنوان یکی از برنامه های مهم ذکر و افزود : با وجود اینکه کاشت گلهای فصلی را با تلاش مضاعف دنبال می کنیم، اصلاح فضای سبز وضع موجود را در برخی نقاط شهر در دستور کار قرار دادیم و هم اکنون در حال انجام است .
❇️شهردار کلاچای اظهار کرد : اصلاح فضای سبز شهر حد فاصل میدان شهدا به سمت پمپ بنزین بخشی از آن در حال انجام است و در مناطقی که اخیرا فضای مناسب برای کاشت گلهای فصلی وجود دارد، آن هم در دستور کار قرار گرفته است .
وی بهبود فضای سبز را بعنوان یکی از اقدامات موثر در شهر ذکر و اضافه کرد : علاوه بر حفظ وضعیت موجود در راستای اقتصاد مقاومتی در تولید گل و گیاه، ضمن تأمین آن برای شهرداری تلاش خواهیم کرد در آینده از این ظرفیت قابلیت درآمدزایی برای شهرداری ایجاد نمائیم .
وی میزان توسعه فضای سبز موجود این شهرداری را در شرایط کنونی بیش از سه هکتار اعلام کرد.

?شهردار در بخش دیگری از این مصاحبه به یکی دیگر از حوزه های فعالیت شهرداری در مبحث نظافت سطح شهر اشاره و با تأکید بر جدیت مظاعف در این زمینه اضافه کرد : خوشبختانه در این عرصه عملکرد قابل قبولی را شاهد هستیم و این نشانگر آن است که نیروهای خدماتی بر حسب وظایف ذاتی خود روند کار را بخوبی به پیش می برند .

♦️شعبانیان همچنین از بهبود و ساماندهی در حوزه آتش نشانی و خدمات ایمنی و موتوری اشاره و گفت : امکانات شهرداری در بخش آتش نشانی داشتن سه خودروی آتش نشانی است که طی ماههای اخیر یکی از این خودروها با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیون تومان مجددا به این ناوگان پیوست و خوشبختانه مشکلی در امر خدمات رسانی در زمان بروز حادثه و آتش سوزی نداریم .
به گفته وی، در بخش موتوری هم با برخورداری از دو دستگاه لودر و سه دستگاه کمپرسی برای انجام کارهای عمرانی و خدماتی شهرداری آماده ارائه خدمات در مواقع اضطرار و بحران است .

✨وی به بخش دیگری از حوزه فعالیت شهرداری در حوزه ایمنی و ترافیک اشاره و گفت: با ایجاد خطکشی معابر و نصب سرعتکاه ها در داخل شهر و همچنین مرمت تابلوهای راهنمایی و رانندگی و ایستگاه تاکسی عملکرد قابل توجهی در این حوزه ها شاهد بوده ایم.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

۵۱ پیشکسوت و هنرمند صنایع دستی گیلان به مناسبت روز جهانی صنایع سنتی و دستی روز سه شنبه طی مراسمی در اتاق بازرگانی گیلان تجلیل شدند

۵۱ پیشکسوت و هنرمند صنایع دستی گیلان به مناسبت روز جهانی صنایع سنتی و دستی …