چاپ مطلب چاپ مطلب

شکایت دستگاه‌های دولتی گیلان از رسانه‌ها پس گرفته شد

همای گیلان:رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات گیلان با اشاره به برگزاری مراسم استانی روز خبرنگار، اظهار کرد: ۳۵۰ خبرنگار گیلانی در این مراسم تجلیل می شوند.

 

ابراهیم بهمنی جلالی افزود: با پیشنهاد خانه مطبوعات گیلان، استاندار دستور داد تا تمامی شکایت دستگاه های دولتی گیلان از رسانه ها پس گرفته شود و اداره کل حقوقی استانداری گیلان با جدیت تمام این مسئله را پیگیری می کند.

وی با بیان اینکه از همکاران رسانه ای نیز درخواست داریم تا در انتشار اخبار سرعت را قربانی دقت نکنند، گفت: فعالان رسانه ای گیلان در حوزه عملکردی رتبه برتری در کشور دارند.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات گیلان با بیان اینکه اصحاب رسانه گیلان بصیر هستند، اظهار کرد: حماسه ۸دی مردم گیلان با استفاده از فضای رسانه ای ماندگار شد و بازتاب گسترده ای در رسانه های محلی استان داشت.

بهمنی جلالی افزود: دستگاه های اجرایی در صورتی که در حال حاضر از رسانه ای در مراجع قضایی شکایت کرده اند، شکایت خود را پس بگیرند و تا حدامکان از نشریات به دلیل انتقاد و انعکاس مسائل و مشکلات شکایت نکنند مگر اینکه بحث های شخصی و خانوادگی مطرح باشد که از دو طرف خواستاریم در این حوزه ورود نکنند.

وی تأکید کرد: با توجه به ضرورت حمایت از نشریات محلی و ارتقای سطح توسعه فرهنگی و همچنین کمک به ایجاد تنوع کمی و کیفی مطبوعات محلی، دستگاه های اجرایی با رسانه های گیلان بیش از پیش همکاری کنند.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات گیلان با اشاره به وظایف قانونی و شرعی رسانه ها نیز گفت: رسانه ها و مطبوعات به عنوان پیام رسانان خدمات نظام باید با پرهیز از افراط و تفریط و تخریب به دنبال روشنگری باشند./تسنیم

About

Check Also

رئیس هلال احمر لاهیجان گفت : جستجو برای پیدا کردن پیرمرد مفقود شده در سوستان لاهیجان ادامه دارد

رئیس هلال احمر لاهیجان گفت : جستجو برای پیدا کردن پیرمرد مفقود شده در سوستان …