چاپ مطلب چاپ مطلب

صادق حسنی، نماینده مردم رشت: در شرایط فعلی وظیفه داریم به تیم سپیدرود کمک کنیم

در شرایط کنونی همه باید برای بقای سپیدرود رشت در لیگ برتر کمک کنیم تا این تیم نماینده شایسته استان در لیگ برتر فوتبال باشد.

اختصاصی همای گیلان، دکتر صادق حسنی، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب گفت: هرچند که ورزش نباید سیاسی شود اما در حال حاضر از نمایندگان گرفته تا دیگر مسئولان، مدیران و حتی طرفداران پر شور سپیدرود رشت همه باید دست به دست هم دهیم تا تیم شهرمان از موقعیت فعلی خارج شود و با شارژ روحی و روانی به نتایج مطلوب و جایگاه مناسبی در جدول رده بندی دست یابد.

وی با بیان اینکه برخی شیطنت های رسانه ای درصدد تخریب جایگاه ها و افراد هستند، اظهار داشت: ورزش نباید سیاسی شود و نماینده یک شهرستان نیز نباید مستقیما به ورزش ورود کنند، بلکه یک نماینده وظیفه دارد حمایت های لازم را از ورزش و جایگاه ورزش استان به خوبی انجام دهد.

نماینده مردم رشت افزود: من به عنوان یک آدم ورزشی و علاقمند به ورزش استان اعتقاد دارم درحال حاضر باید از درگیری و ایجاد جو روانی در کنار تیم سپیدرود اجتناب شود و فقط باید به حمایت از این تیم پرداخت؛ دلم واقعا برای تیم سپیدرود می تپد و نتایج آن را لحظه به لحظه دنبال می کنم؛ چرا که می دانم این تیم با کلی گرفتاری و بی پولی به اینجا رسیده است.

صادق حسنی یادآور شد: شخصا هرگز قصد سوء استفاده از تیم فوتبال سپیدرود را ندارم و هدفم فقط فقط کمک به این تیم است؛ چون برای این تیم زحمت کشیده ام و باز هم‌ در کنار این تیم خواهم بود؛ ضمن اینکه ما باید بدانیم چه کسانی در گذشته برای این تیم زحمت کشیده و به این تیم کمک کرده اند تا سپیدرود به لیگ برتر برسد، پس نباید افراد زحمتکش و علاقمند به این تیم را فراموش کنیم.

وی خاطر نشان کرد: در فضا و فرصت کنونی همه مسئولان استان، از آقای استاندار گرفته تا مدیرکل ورزش و حتی رئیس هیات فوتبال گیلان باید در حل و فصل مشکلات سپیدرود تمام قد در صحنه حضور داشته باشند و از این تیم قدیمی و ریشه دار که هزاران طرفدار و عاشق در اختیار دارد، حمایت کنند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان اضافه کرد: موقعیت فعلی سپیدرود در جدول رده بندی اصلا مناسب نیست و کسی حق ندارد به خاطر منافع و تمایلات شخصی به این تیم آسیب بزند؛ تکرار می کنم که همه باید از باشگاه سپیدرود و مدیریت و مالک آن آقای دکتر تن زاده حمایت کنیم.

وی تاکید کرد: بر همین اساس به عنوان نماینده مردم شهر رشت این هفته از وزیر طرح سوال در خصوص کمک به تیم هایی مثل سپیدرود را دارم و اینکه چطور به تیم های مثل استقلال و پرسپولیس کمک های شایانی می شود ولی به سپیدرود رشت توجهی نمی شود؟!

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

۵۱ پیشکسوت و هنرمند صنایع دستی گیلان به مناسبت روز جهانی صنایع سنتی و دستی روز سه شنبه طی مراسمی در اتاق بازرگانی گیلان تجلیل شدند

۵۱ پیشکسوت و هنرمند صنایع دستی گیلان به مناسبت روز جهانی صنایع سنتی و دستی …