چاپ مطلب چاپ مطلب

صندوق مهر امام رضا(ع) شهرستان لنگرود در سطح استان در زمینه جذب اعتبارات از شهرستانهای برتر

همای گیلان:رئیس صندوق مهر امام رضا(ع) شهرستان لنگرود درگفتگویی با خبرنگار همای گیلان گفت : صندوق مهر امام رضا (ع ) شهرستان لنگرود از سال ۸۵ پس از ادغام صندوق قرض الحسنه توسعه اشتغال روستایی – صندوق ازدواج جوانان در صندوق حمایت از فرصت های شغلی رسما شروع به فعالیت نمود و اینجانب افتخار این را داشتم تا  در فروردین ۹۰ به عنوان سرپرست صندوق  و رسما از سال ۹۱ به عنوان ریاست صندوق معرفی شده  و به ارائه خدمات به همشهریانم بپردازم.1

جعفرپور در ادامه این گفتگو اظهار داشت : بر اساس مصوبات دولت و ابلاغ آن به تمام صندوق ها بر مبنای هدف اصلی صندوق مهر رضا(ع) در راستای ایجاد تسهیلات در زمینه ازدواج ، اشتغال و مسکن ، صندوق مهر امام رضا(ع) شهرستان لنگرود نیز در این سالها  بجز تسهیلات مسکن ، تمام سعی خود را نموده است  تا در زمینه ارائه تسهیلات  اشتغال و ازدواج  گام بردارد.

وی  به برخی از عملکرد صندوق مهر امام رضا(ع) شهرستان لنگرود در سال ۹۲ اشاره کرد و گفت : ارائه تسهیلات ازدواج به ۱۲۹ نفر از میان ۱۴۳ نفر متقاضی با پرداخت مبلغ ۴۰۵ میلیون تومان ، تسهیلات اشتغال به ۱۰۹ نفر از میان ۲۴۰ نفر متقاضی با پرداخت مبلغ ۱ میلیارد و ۱۴۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و همچنین تسهیلات ضروری خرید کالای ایرانی به صورت سپرده و … به ۲۵۵ نفر و با مبلغ ۹۷۲ میلیون ۶۰۰ هزار تومان .

پرداخت تسهیلات به ۴۹۳ نفر در سال ۹۲

رئیس صندوق مهر امام رضا(ع) شهرستان لنگرود افزود : مجموعا در سال ۹۲ به ۴۹۳ نفر با مبلغ ۲ میلیارد و ۵۲۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان در  زمینه های مختلف خدمات ، صنعت و کشاورزی  تسهیلات اعطا شد.

جذب ۱۲۰ درصدی منابع  در سال ۹۲

جعفر پور در ادامه با اشاره به این نکته که ” صندوق مهر امام رضا(ع) شهرستان لنگرود در سطح استان در زمینه جذب اعتبارات از شهرستانهای برتر بوده است  است ” تصریح کرد : صندوق مهر شهرستان لنگرود در سال ۹۲ توانسته است برای ارائه تسهیلات به جذب ۱۲۰ درصدی منابع دولتی دست یابد که ۲۰ درصد مازاد از  طریق جذب منابع از شهرستانهایی که موفق به جذب کامل نشده اند محقق گشته است.

افتتاح حساب سپرده قرض الحسنه به تعداد ۲۲۷۵ نفر در سال ۹۲

وی اظهار داشت : یکی از نکات برجسته  صندوق مهر امام رضا(ع) شهرستان لنگرود در سطح استان، بحث افتتاح سپرده قرض الحسنه بوده است.  در سال ۹۲ افتتاح حساب سپرده قرض الحسنه به ۲۲۷۵ نفر با مبلغ تقریبی ۲ میلیارد تومان بوده که از این میان به ۲۵۵ نفر تسهیلات نیز اعطا گردیده است.

رئیس صندوق مهر امام رضا(ع) شهرستان لنگرود به برنامه آتی صندوق اشاره کرد و گفت : صندوق مهر امام رضا(ع) شهرستان لنگرود همچون سنوات گذشته به ارائه خدمات خود می پردازد و در صورت دریافت بخش نامه های جدید مبنی بر ارائه تسهیلات جدید ،اطلاع رسانی خواهد شد.

جعفرپور در پایان سخنانش گفت : امیدواریم با حمایت و کمک مسئولین و همچنین همیاری مردم بتوانیم بیش از پیش در جهت ارائه خدمات به مردم  بکوشیم.

 3

About

Check Also

 در جلسه کارگروه پسماند شهرستان صورت گرفت: تاکید فرماندار لاهیجان بر تشویق شهروندان به انجام تفکیک زباله از مبدا

 در جلسه کارگروه پسماند شهرستان صورت گرفت: تاکید فرماندار لاهیجان بر تشویق شهروندان به انجام …