چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار‌ماسال در همایش طلایه دران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه میلاد باسر سعادت منجی عالم بشریت را تبریک گفت.


همای خبر/مهندس گیل چالانی در این مراسم ضمن تشکر از پلیس راهور به جهت برنامه زیری اجرای همایش افزود : ترافیک به یک فرهنگ تبدیل شده است.
وی گفت برخی از مقررات راهنمایی به دلیل عدم اطلاع رسانی درست واطلاعات کافی در گذشته رعایت نمی شد ولی فرهنگ سازی مناسب در حوزه ترافیک از سوی پلیس راهور و همیاران پلیس، فرهنگ ترافیک ترویج پیدا کرده است
فرماندار بیان کرد برخی اوقات پدران ومادران مقررات را رعایت نکرده و همین همیاران پلیس این مقررات را به والدین خود گوش زده میکنند
وی اظهارداشت همه باید نقش ترویج فرهنگ ترافیکی را داشته باشیم ،خصوصا آموزش و پروش با آموزشهای ترافیکی و راهنمایی میتواند نقش بسزایی داشته باشد.
فرماندار گفت: همه ما باید در کنار پلیس راهور و راهنمایی به اجراری مقررات کمک کنیم و بیان کرد در شورای ترافیک شهرستان در راستای کم شدن دغدغه مردم در حوزه ترافیکی نتیجه گیری می شود.
مهندس گیل چالانی بیان نمود: شهرستان ماسال به قطب گردشگری تبدیل شده و در همین راستا هر ساله شاهد ورود گردشگران و مسافران زیادی درایام تعطیل خواهیم بود تصریح کرد: میطلبد اعضای شورای ترافیک و پلیس راهور شهرستان در حوزه ترافیکی فعال تر عمل کرده که هیچ گونه ترافیکی در سطح شهر نباشد ویا کاسته شود.
وی از همیاران پلیس خواست در کنار نیروهای خدوم پلیس و راهور در بحث ترافیکی کمک حال این عزیزان باشند و با تذکرات به والدین خود از وقوع خطرات ترافیکی جلوگیری کنند.

در پایان از کارکنان وهمیاران پلیس شهرستان تقدیر به عمل آمد.

امام جمعه شهرستان نیز در این همایش بیان کرد:
غفلت، بی احتیاطی و عدم رعایت مقررات ترافیکی تبعات زیادی برای خانواده های ما خواهد داشت که جبران ناپذیر است.
حجت الاسلام سید هادی موسوی بیان کرد: مسیر ترسیم شده ترافیکی از سوی پلیس راهور و الزام رعایت آن، تصادفات جاده ای را کاهش خواهد داد.
وی به راه اندازی کمپین ۱۸،۱۸ و تلفات جاده ای زیر ۱۸ سال اشاره داشت و افزود: آمار قابل توجهی از تلف شدن جوانان باعث اجرای این طرح شده که از عدم رعایت مقررات توسط جوانان جلوگیری کند.
ایشان گفتند: بستن کمر بند ایمنی در خودروها با توجه به ترویج فرهنگ دقیق و لازم آن را ضروری دانست و بیان کرد اگر همه مقررات ترافیکی به مانند بستن کمر بند در بین مردم جا بیافتد وترویج شود، مشکلات و خطرات رانندگی کم خواهد شد.

وی ضمن تبریک فرارسیدن عید نمیه شعبان به روایتی ازپیامبر(ص) اشاره کرد وگفت : اگر از عمر‌دنیا باقی نمانده باشد مگر فقط یک روز، خداوند همان روز را آنقدر طولانی میکند تا اینکه حضرت ظهور بفرماید.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی …