چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار آستانه‌اشرفیه در نشست تسهیلات نوروزی: روسای ادارات استانِ همیشه برخط هستند/برای انجام امور از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌شود

فرماندار آستانه‌اشرفیه در نشست تسهیلات نوروزی که با حضور اعضای ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد گفت: در شهرستان برای انجام امور از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌شود تا نتیجه خوب گرفته شود.

 

همای گیلان، رحیم حیدری اظهار کرد: اگر ما می‌خواهیم نتیجه‌گیری خوبی داشته باشیم باید از همه ظرفیت‌های خود به نحو احسنت استفاده کنیم تا نتیجه‌بخش و اثربخش باشد.

وی افزود: با توجه به نشستی که برای انفاق عمومی و جشن عاطفه‌ها در این مکان برگزار شد انتظار داریم در آستانه سال نو که از خانواده‌های که بی‌بضاعت و محروم هستند در جشن‌های کمک به محرومین نگاه ویژه‌ای داشته باشند تا بتوانیم بخشی از محرومیت‌های این افراد را پوشش دهیم.

حیدری با اشاره به فرار رسیدن پایان سال و گرفتاری‌های آخر سال ادارات بیان کرد: برای بهره داری از زمان همه مسئولین را در این نشست جمع کردیم تا خدمات‌رسانی خوبی برای مردم و مسافران را فراهم کنیم و نیاز است که با دقت فراوان کارهای خود را انجام دهند تا مردم ما دچار مشکل نشوند.

فرماندار آستانه‌اشرفیه ادامه داد: از بازار و اصناف وامداد و نجات برای ارائه خدمت خوب به مردم ایفا کنند و نهادهای نظارتی هم با نظارت تلاش کنند تا مشکلی به وقوع نپیوندد.

وی بابیان اینکه اگر خدمات خوبی به مهمانان داده شود مسلماً خودشان در سال‌های بعدی دیگر مسافران را به شهرستان خواهند آورد تا ماندگاری بیشتری در شهر داشته باشند.

حیدری روسای ادارات را همیشه برخط عنوان کرد و ضمن توصیه به همه مسئولین در همکاری باهم از همه اعضا خواست با برخورد خوب از گردشگران صنعت گردشگری را در شهرستان رونق دهند.

در این نشست هریک از روسای کمیته‌ها تسهیلات سفر گزارش‌های جداگانه‌ای را از اقدامات انجام‌گرفته ارائه دادند.

عکاس ؛پارساذرعی

 

About عطیه نصرتی

Check Also

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی …