چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار آستانه از عملکرد شهردار این شهر قدردانی کرد

همای گیلان: فرماندار آستانه اشرفیه از عملکرد زیست محیطی شهردار این شهر قدردانی کرد.

 حسین اسماعیلیان فرماندار  این شهرستان در جلسه شورای اداری از عملکرد مثبت شهرداری آستانه اشرفیه در بخش زیست محیطی تقدیر کردند.

وی به موفقیت این شهرستان در بخش زیست محیطی در استان اشاره کرد و گفت: طبق ارزیابی دستگاه‌های ارزیابی‌کننده استان در بخش زیست محیطی شهرداری آستانه‌اشرفیه توانسته است در بین ۵۲ شهرداری استان گیلان در صدر جدول و جز ردیف چهار رتبه اول استان قرار گیرد.

فرماندار آستانه‌اشرفیه با تصریح این مطلب که این مقام برتر زیست محیطی شهرداری آستانه‌اشرفیه با ارزیابی استان و با محوریت دبیرخانه محیط‌ زیست استان به‌دست‌آمده است و از این رو از مهندس علی شفیعی شهردار آستانه اشرفیه بخاطر تلاش و عملکرد مثبت ایشان در این زمینه کمال تشکر را دارم.

شفیعی، شهردار آستانه اشرفیه، در گفت و گویی افزود: موفقیت شهرداری آستانه اشرفیه در اجرای پروژه های عمرانی و توجه به مباحث زیست محیطی تنها مرهون حمایت اعضای شورای اسلامی شهر، فرماندار پر تلاش، امام جمعه  شهرستان و به خصوص پشتیبانی های استاندار گیلان به ویژه معاونت عمرانی استاندار گیلان و مدیر کل امورشهری و شوراها می باشد.

images

علی شفیعی اضافه کرد: تمام سعی ما در شهرداری آستانه جلب رضایت شهروندان این شهر می باشد و به رغم کمبود منابع مالی به صورت شبانه روز تلاش می کنیم تا با اجرای پروژه های عمرانی در نقاط مختلف شهر برای توسعه آستانه گام برداریم./ روابط عمومی

About سردبیر

Check Also

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی …