چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رضوانشهر: خبرنگاری یک حرفه نیست بلکه یک هنر است

فرماندار رضوانشهر گفت: خبرنگاری یک حرفه نیست بلکه یک هنر است و خبرنگار یک هنرمند، از این جهت که هر آنچه اتفاق می افتد به زیبایی و ظرافت یک هنرمند در ذهن مخاطب نقش میزند.

همای گیلان، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر ،محمدمهدی مظفری، در آیین تجلیل از جمعی خبرنگاران استانی و شهرستانی ضمن تبریک روز خبرنگار و پذیرش پیشنهادات و انتقادات آنان گفت: به شخصه همواره پذیرای انتقادات سازنده و هدایتگر بوده و هستم از این جهت که نگاه انتقادی سازنده معمولا به نقاط کور که گاهی از نگاه مسئولان پنهان است،می تواند به بهبود وضعیت در شرایط مختلف کمک شایانی نماید.

وی افزود: هم افزایی که از طریق وفاق و همدلی بین خبرنگاران و مسئولان بوجود آمده است،می تواند راهکاری برای حل مشکلات و جبران کمبود ها و اصلاح جامعه،برای نیل به آینده ای روشن باشد.

فرماندار رضوانشهر ادامه داد: این هم پیوندی است که می تواند نتیجه موثر و مطلوب برای آیندی روشن رقم بزند، ان شاءا… بتوانیم در کنارهم در راستای رشد و توسعه شهرستان تلاش نمائیم.

محمد مهدی مظفری اظهار داشت: به زعم بنده، خبرنگاری یک حرفه نیست بلکه یک هنر است و خبرنگار یک هنرمند، از این جهت که هر آنچه اتفاق می افتد به زیبایی و ظرافت یک هنرمند در ذهن مخاطب نقش میزند.

مظفری خطاب به خبرنگاران متذکر شد: آیندگان ما تحت تاثیر اخباری هستند که شما خبرنگاران به رشته تحریر در می آورید و در واقع خبرنگاری نوعی تاریخ نگاری و ثبت وقایع است و از این رو بایستی در بیان و ارایه خبر، واقع نگار بوده و بدون غل و غش و نگاه شخصی، هر آنچه را که رخ می دهد، ثبت و ضبط نماید.

فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه خبرنگاران صدیق نظام، از ابتدا تا کنون همواره دلسوز و مصلحت اندیش جامعه اند، تصریح کرد: همه ما در هر جایگاهی که باشیم در شرایط امروز جامعه که به نوعی جنگ تمام عیار اقتصادی و به مراتب شاید سخت تر از جنگ تحمیلی دفاع مقدس است، با مشکلات مختلفی روبرو هستیم، اما با عمل به آرمان های مقدس نظام و فرمایشات مقام معظم رهبری در باب اقتصاد مقاومتی و تدابیر دولت تدبیر و امید و صبوری مردم و همراهی اصحاب رسانه و مطبوعات امید داریم که این راه پر فراز و نشیب را با سربلندی و سرفرازی طی کرده و با یاری امام زمان و دلسوزان نظام، قطعا پیروز میدان خواهیم شد.

مظفری از بخشداران، شهرداران رضوانشهر و پره سر و جمعی از روسای ادارات شهرستان که در این آیین از خبرنگاران مشارکت داشتند تشکر نمود.

در پایان این مراسم فرماندار رضوانشهر ضمن تجلیل و اهداء لوح یاد بود به تعداد حدود ۵۰ نفر از خبرنگاران استانی و شهرستانی با همراهی خبرنگاران با حضور در گلزار شهدای این شهرستان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان و گلباران مزار شهدا و قرائت فاتحه با آرمان های انقلاب تجدید بیعت نمودند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی …