چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رضوانشهر: مشکلات و معضلات ترافیکی شهرستان رضوانشهر بررسی شد

همای گیلان، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر ظهر روز چهارشنبه پنجم دی ماه سال جاری جلسه شورای ترافیک رضوانشهر به ریاست فرماندار و دیگر اعضاء شورا به منظور بررسی مصوبات جلسات قبل و بررسی مسائل و مشکلات حوزه ترافیکی این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

مهندس محمد مهدی مظفری در این جلسه با اشاره به اهمیت شورای ترافیک و اجرایی شدن مصوبات این شورا گفت: اقدامات فرهنگی در راستای ارتقاء فرهنگ ترافیک در شهرستان ضروری است.

وی افزود: هدف از تشکیل شورای ترافیک همکاری و همفکری بین اعضا در راستای تصمیم گیری اصولی و قانونی در جهت برطرف کردن معضلات و مشکلات ترافیکی است.

رئیس شورای ترافیک شهرستان رضوانشهر در ادامه بر رعایت حقوق شهروندی و اصل قانون با در نظر گرفتن جنبه های اجتماعی در کنار بررسی موارد به صورت فنی و کارشناسی تاکید کرد و گفت: اتاق اصناف شهرستان در خصوص تمدید پروانه های کسب آژانس ها حتما باید از پلیس راهور و اماکن نیروی انتظامی شهرستان در جهت تعیین صلاحیت ترافیکی استعلام نمایند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی …