چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رضوانشهر: واقعه عاشورا، مسئولیت پذیری اجتماعی را در ما زنده می کند

فرماندار رضوانشهر گفت: مهمترین درسی که از حرکت سیدالشهداعلیه السلام باید آموخت، احساس مسئولیت اجتماعی، برداشتن قدم های مثبت در راه خدمت به مردم و پرهیز از بی تفاوتی در قبال سرنوشت جامعه است.

همای گیلان، به گزارش روابط عمومی فرمانداری رضوانشهر محمدمهدی مظفری،در جمع سوگواران حسینی واقع درمسجد روستای درواز خوشابر ازتوابع بخش مرکزی رضوانشهر افزود: در کنار عشق و محبت به امام حسین(ع) باید معرفت خود را نسبت به آن امام افزایش دهیم تا در سایه شناخت اهداف و آرمان‌ها بتوانیم از بینش، منش و مشی آن حضرت در زندگی خود استفاده کنیم.

فرماندار رضوانشهر بیان کرد: هدف امام حسین (ع) در واقعه عاشورا، امر به معروف و نهی از منکر، نقد قدرت، پاسخگو کردن حاکمان، مطالبه گری مردم و اجتناب از بی تفاوتی در جامعه بود.

نماینده عالی دولت در رضوانشهر افزود: افزایش سعه صدر و قدرت تحمل مخالفان، نگاه محبت آمیز نسبت به هم، اخلاق مداری و کمک به دیگران از آموزه هایی است که در مکتب امام حسین(ع) می توان گرفت و شهروندان جامعه باید به این واقعه توجه عمیق‌تری داشته باشند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی …