چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رودسر در پیامی از همت و تلاش اعضای ستاد مدیریت بحران در شهرستان رودسر تشکر کرد

همای گیلان: یقینا این تلاش خالصانه به یادگار خواهد ماند و این باقیات صالحات چون چراغی فرا روی زندگی و آینده شما خواهد بود ?
?متن پیام بدین شرح است

باسمه تعالی

“ویجزی الذین احسنوا بالحسنی”

♦️مدیریت افتخار بزرگی است که پروردگار متعال آن را بر عهده­ ی کسانی قرار داده که با عمل خالصانه­ ی خویش در مسیر خشنودی و رضایت مردم گام بر می­دارد. (مقام معظم رهبری )
?به شکرانه­ ی توفیق و به پاسداشت همت وثیق اعضای محترم شورای تامین ، بخشداران محترم مرکزی ، کلاچای، رحیم آباد و چابکسر، اعضای محترم شوراهای شهر و روستا، شهرداران محترم ، همکاران محترم فرمانداری، پرسنل محترم شهرداری، رییس محترم اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای، روسای ادارات برق، گاز، هلال احمر، صنعت. معدن و تجارت، مجمع امور صنفی ، بنیاد مسکن، آبفا، نیروهای نظامی، انتظامی، سپاه و بسیج، جهاد کشاورزی، دهیاران، هیات امنای مساجد ، پایگاههای مقاومت بسیج ، آموزش و پرورش ، شرکت پخش فراورده های نفتی و جایگاههای عرضه سوخت ، پیمانکاران بخش خصوصی در سدپلرود و شرکت های شن و ماسه ، صنوف مختلف تامین کننده مایحتاج مردم بویژه نانوایان محترم و سایر اعضای ستاد مدیریت بحران که در مدیریت صادقانه، خالصانه ، متواضعانه و در تعامل سازنده با همکاران، با درک بالا نسبت به مدیریت بحران برف ، قاطعیت در امور را دربر داشته اند تقدیر و تشکر نمایم.
?معنقدم اثر قدم­های با پشتکار و همت شما عزیزان در چندشب گذشته موج می­زند و یفینا این تلاش خالصانه به یادگار خواهد ماند و این باقیات صالحات چون چراغی فرا روی زندگی و آینده شما خواهد بود که “بقیه الله خیرٌ لکم”
?در ادامه از حمایت و همراهی رسانه های استانی و محلی که الحق و الانصاف بعنوان بازوان توانمند در کنار ستاد مدیریت بحران بودند نیز کمال تشکر را دارم
? جا دارد در خاتمه از تمامی مردم شریف و بزرگوار شهرستان رودسر به جهت کمک ها و مساعدت ها و صبر و بردباری ای که داشتند تقدیر و تشکر نمایم . امیدوارم به عنوان خدمتگزار برای این مردم فهیم توانسته باشیم به نحوی شایسته انجام وظیفه نماییم .
علی وارسته بهدانی
سرپرست فرمانداری رودسر
۹بهمن

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی …