چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار سیاهکل؛ برنامه ریزی درست و مدون از لازمه های پیشرفت و توسعه شهرها و روستاهاست

همای گیلان، فرماندار سیاهکل طی گفتگو با اصحاب رسانه، با تبریک روز شهرداری ها و دهیاری ها اظهار داشت : شهرداران و دهیاران نقش قابل توجهی در افزایش شاخص های توسعه شهر و روستا دارند و قطعا این نقش بدون حمایت های مردم و اعضای شوراهای اسلامی به درستی تحقق نخواهد یافت.
محمود صوفی در ادامه تصریح کرد : برنامه ریزی درست و مدون از لازمه های پیشرفت و توسعه شهرها و روستاها می باشد و بخشداران و شهرداران باید برای تحقق هدف توسعه ، پیشرفت و آبادانی مناطق کم برخوردار و ایجاد شور و نشاط برای مردم شریف شهرستان تلاش کنند که بدون شک شاخص های مثبت و چشمگیری به وجود خواهد آورد.
وی افزود : ایجاد توسعه پایدار و افزایش بهره مندی مناطق از توسعه ای درون زا با استفاده از پتانسیل جوانان شهرستان فقط با برنامه ریزی ، همدلی و صرف فعل خواستن تحقق پیدا خواهد کرد و این امور بایستی طوری تنظیم شود که هدف توسعه ، با محور عقلانیت ، همدلی و برنامه ریزی مدون انجام گیرد که در نهایت افزایش رضایت مندی مردم شریف شهرستان را در برخواهد داشت.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی …